Sellel autol oli ka kunagi selline radiaator, aga paraku vesi ja kuumus tekitab katlakivi ja kui see
eemaldati, jooksis radikas nagu sõel. Seejärel pandi autole lõigatud GAZ-i radikas.
Originaalradiaator sai ostetud Pärnu Jaagupist. Radiaatori puhastamiseks otsustasin kasutada Viljandimaa
firmat https://ralest.ee/. Seal pakuti radiaatori puhastamiseks bio-keemilist värvieemaldamist.
Paraku juhtus neil tööõnnetus. Radiaatori värvimisel kambris andis üks kinnituskõrv järele ja raadiaator
kukkus maha nii õnnetult, et selle taastamine polnud enam mõistlik. Sama firma ajas seejärel saksast
välja samasuguse radiaatori, lasi selle veepidavuse kontrollida ja parandada ning värvis ka ära.

Radiaatori kinnitused on samuti väsinud, pragudega ja lõigatud siit ja sealt.



Kataloogist saab päris hea ülevaate, milline see õige plekk peab olema.