Selle aja paljudel autodel oli süütenurga reguleerimine toodud salongi ,nii ka Steyr-il. Pika otsimise peale leidsin mehhanismi mis käib jagaja jala külge. Trossi kõri kinnituse otsustasin,piltide järgi ise valmistada.
Jagaja remonditud ja kõri kinnitus paigas.
Kõik klaasid lõigatud ja paika sobitatud koos uute tihenditega,iluvõrele vesilõikusest uued embleemid ja ilukapslitele kinnitused.
Kapott enam-vähem paika sobitatud,koos õige tihendiga.
Raami tegemise käigus oli ära jäänud ava spido trossi tarvis. Kuna alt enam ligi ei pääse ja pealt segas torpeedo, ostsin spets töösiista ja valmis ta ongi.
Sellel autol on siduri hoovastik eriti lühike, seepärast peab sidurikojast tuleva hoova ja raamist tuleva võlli omavaheline asukoht suht täpne olema.Tegin mootori kinnitused ringi ja asi korras.
Kuna esiklaas paigas sain ka kojameestele puuduolevad võllid, puksid ja kinnitused valmistada ja paika panna.
Tegin nii ,et kojamehe mootor ei kinnitu klaasi külge, nagu tavaliselt, vaid armatuuri külge. Olen vanadel piltidel ka Steyril sellist varianti näinud. Tänud V. Sirgile originaal näidiste eest, mille järgi oli lihtne koopia valmistada.
Sumpsi värk ka enam-vähem paigas.