Mootori koostamisest väga palju pilte kahjuks ei teinud. Sisse läksid kõik C3 lõtkuga laagrid. Jaotushammasrattad võtsin ühelt vähekäinud mootorilt, sest uut nõukaaegset komplekti sisse ei tahtnud panna. Nagu käigukastki käis mootor mul vist 5 korda enne laiali kui kõik asjad sobisid piisavalt hästi. Protsessi käigus õnnestus mul üks hoorattas ja väntvõll ka nässu keerata. Nimelt ei saanud nende koonuseid kuidagi omavahel sobima, kuigi olid mõlemad ühest mootorist tulnud. Lõpuks kui koonuspinnad piisavalt soveldatud said, oli hooratta koonus juba vastu laagri sisesaalet. Nojah, võtsin siis tuttuue väntvõlli (kontrollitud isend) ja hooratta (mis vajas loomulikult mitmekordset treimist, ikkagi uus osa).
Igasugused lõtkukesed said jällegi kontrollitud
Kolbe külge monteerides vaatasin, et kolvisõrme stopperrõngad on kuidagi veidras. Olid need toona ostetud Almot'i kolbidega kaasas. Pildil vasakul siis vanatüübi Almot'i stopperrõngas, paremal originaalne variant.
Selliselt pesas istuvaid kõverikke ei tahtnud mootorisse jätta, kraamisin kola hulgast välja uued originaalosad, mis sai kontrollitud ja vajaduselt üleväänatud, et need pesas püsiks.
Siin juba kolvid ja värgid küljes.
Siduri uued metallkettad.
Siin juba sidur koostatud. Kruvid on originaalid. Kinni läksin need keermeliimi ja löökkruvikeerajaga. Kõige lõpetuseks said ka ära kärnitud nagu seda tehases tehti.
