Ahoi Vanatehnika huvilised!
Viimased paar aastat olen oma peas põrgatanud mõtet ühest vahvast sõidust. Tänaseks on seis selline, et on olnud piisavalt aega asja seedida, kogemusi koguda ning lõpuks sõit ka teoks teha. Varasem praktika on näidanud, et ma ei ole suutnud väga aktiivselt vanatehnika fänne mobiliseerida ja seetõttu vajus ka unarusse Retro Night Race sari. Seega, kas see üritus teoks saab, see sõltub suuresti teist kallid kaasfoorumlased.
Sõit on oma olemuselt segu orienteerumisest, seiklusest ja klassikalisest talverallist. Rada kulgeb põnevatel teedel ja viib osalejad Tallinnast läbi Haapsalu Rohukülla, kus ootab praam. Praamil saab oma sõiduvahendit kohendada ja kinnitada keha. Heltermaal maabudes jätkub seiklus, mis viib osalejad läbi Kärdla võistluse sihtkohta, milleks on Lõokese hotell Käinas. Õhtul võtan asjad kohalikus ööklubis kokku ja autasustan parimaid. Kes soovib, see pidutseb hommikuni, kes soovib läheb puhkab end välja.
Rajal saab sõita nii aja-, täpsuse- kui ka osavuse peale. Saab ka proovida masina kiiruslikke võimeid ja lahendada mõningaid lisaülesandeid. Kes aga soovib võtta asja vabalt ja mõnuga, siis ka teile on mõeldud. Mis ülesanded rajale tulevad selgub jooksvalt.
Seiklema on oodatud kõik vanatehnika huvilised sõltumata auto margist. Sõidame kolmes võistlusklassis:
a) Oldtimer - 1900-1983
b) Youngtimer - 1984-1996
c) Vanakooli mehed ilma äpita
Seiklusel kasutan juba Seiklusministeeriumi üritustel traditsiooniks saanud seikluse äppi, millega on tulemused kohe live-s näha. Samuti on näha ka osalejate asukoht, kiirus ja kiiruseületused. Kui keegi on veel nuputelefoni usku, siis saab ka ilma seikluse äpita rajale paber kontrolllehega ja täiesti omas klassis.
Kindlasti tekib paljudel küsimus, et miks teha suhteliselt sarnane üritus juba legendaarse Talveralli kõrvale? Põhjuseid on mitu - selle seikluse eesmärgiks on kaasaegne ajavõtt, kiired tulemused, võrdsed tingimused kiirusepiirangute ja nende kontrolliga, ning lives(ja ka järelvaadatavad) võistlejad. Lisaks veel loogilised ja selged küsimused, vastuse variantidega ja vastamise piiranguga punkti raadiuses. Segaste küsimuste korral lahendus osalejate kasuks. Üks oluline aspekt on ka turvalisus, mille peaks tagama maksimaalse kiiruse piirang, et osalejad ei saaks oma kaotatud aega enda ja teiste võistlejate eludega riskides tagasi sõita. Tulemuste arvestamisel on kõik ülesanded võrdsed, st võitu ei too parim ristsõna lahendus vaid hea ja kaalutletud sooritus kõikide ülesannete punkte kokku liites ja neist kiiruse trahve maha arvates.
Kui mu mõte liigub õiges suunas, siis andke oma huvist antud sõidu vastu siin teemas teada. Ametliku registreerimise avan koos täpse juhendiga piisava huvi korral Automoto foorumis neljapäeval 01. novembril.
Automoto foorumi teema: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=61357
Personaalsete küsimuse ja ideede korral võib mulle kirjutada: Joonas@seiklusministeerium.ee
Joonas
Eelinfo: Talvine vanatehnika seiklussõit 12.01.19
Info peamiselt Eestis toimuvate vanatehnikaürituste kohta
Sõnum
Autor
Eelinfo: Talvine vanatehnika seiklussõit 12.01.19
#1 Postitus Postitas Minister »
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- ↳ MG TF (1954) [Autorestauraator]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum