Le Grimpeur (1924) [Veteran]
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Le Grimpeur (1924) [Veteran]
Tere.
Loen Enno kirjutatud teksti ja mõtlen samamoodi nagu tema: just sellised seigad, kuidas mingi "asjani" jõuti, milliseid kõverteid pidi masinad õige kodu üles on leidnud, just need teevad projekti loetavaks. Kahju et jutt nii lühike oli! Kirjuta lisa.
Jõudu!
Loen Enno kirjutatud teksti ja mõtlen samamoodi nagu tema: just sellised seigad, kuidas mingi "asjani" jõuti, milliseid kõverteid pidi masinad õige kodu üles on leidnud, just need teevad projekti loetavaks. Kahju et jutt nii lühike oli! Kirjuta lisa.
Jõudu!
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 343
- Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika"
ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika"

Aga eks Enno räägib ise...
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 343
- Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kõik muu on kena ja tore aga sellele "Kroonika" asjale nüüd küll pihta ei saanudkass kirjutas:Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika"ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...

Suutsin leida siis sellise, 1925.a mudeli, 175ccm vist?!

Soovides parimat, Siim.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3031
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Le Grimpeur
Selle Zündapp666 pildil tunduvad lenksu kummikäepidemed olema Indiani omad, kuju on igatahes väga sarnane.
Hr Haugi rattale oleks nüüd tarvis teha puuduv ketikaitse, õigemad jalatoed ja tagumisele rattale muretseda õige(m) rumm ja rihmaratas. Ja kui magneeto ka töökorda saaks, oleks tõsine veterantsikkel.
Tervitab Veteran
Hr Haugi rattale oleks nüüd tarvis teha puuduv ketikaitse, õigemad jalatoed ja tagumisele rattale muretseda õige(m) rumm ja rihmaratas. Ja kui magneeto ka töökorda saaks, oleks tõsine veterantsikkel.
Tervitab Veteran
Le Grimpeur
Karburaator sai vene oma peale jah, originaalist oli alles jupp sellest, kuhu segusiiber käis ja kuna sarnasust oli, saigi sobitatud see vasest õhuklapp (otsas on avadega kettad millest ülemist pöörates toimubki õhu reguleerimine)
Tervitustega Enno Öövel.
Tervitustega Enno Öövel.