Terv. Raivo
AUTO KOKKUPANEK:
AUTO KOKKUPANEK:
Algust on tehtud, uuel aastal uue hooga.


Terv. Raivo
Terv. Raivo
Re: AUTO KOKKUPANEK:
Mürasummutusmattide paigaldamine.
Salongi põranda isolatsiooni otsustasime mitte uuendada, kõik plaadid on kinni ja roostet ei paistnud ka kuskilt.

Värskema väljanägemise saavutamiseks värvisime põranda hästi vedela värviga üle ja tulemus sai selline.

Lae isolatsioon aga oli vastupidiselt põrandaga täielikult lahti ja toetus laepolstri kinnitusvarrastele.
Kohe tekkis küsimus, et millega asendada. Konsulteerides teiste restauraatoritega ja uskudes nende soovitusi, jäime seekord STB mürasummutusmattide juurde. Sama toodet soovitas ka müüja,
pidavat kannatama kuumust ja olema hea nakkuvusega. Katuse puhul mõlemad näitajad väga olulised.
Mõned pildid tööde teostamise järjekorras. Kõigepealt traatharjaga lahtine rooste ja vana isolatsiooni
jäägid maha, siis 2K krunt peale.

Järgmisena värv ja isolatsiooniplaadid peale.


Sama tehnoloogiat kasutasime ka pagasiruumi tegemisel.

Terv. Raivo
Salongi põranda isolatsiooni otsustasime mitte uuendada, kõik plaadid on kinni ja roostet ei paistnud ka kuskilt.
Värskema väljanägemise saavutamiseks värvisime põranda hästi vedela värviga üle ja tulemus sai selline.
Lae isolatsioon aga oli vastupidiselt põrandaga täielikult lahti ja toetus laepolstri kinnitusvarrastele.
Kohe tekkis küsimus, et millega asendada. Konsulteerides teiste restauraatoritega ja uskudes nende soovitusi, jäime seekord STB mürasummutusmattide juurde. Sama toodet soovitas ka müüja,
pidavat kannatama kuumust ja olema hea nakkuvusega. Katuse puhul mõlemad näitajad väga olulised.
Mõned pildid tööde teostamise järjekorras. Kõigepealt traatharjaga lahtine rooste ja vana isolatsiooni
jäägid maha, siis 2K krunt peale.
Järgmisena värv ja isolatsiooniplaadid peale.
Sama tehnoloogiat kasutasime ka pagasiruumi tegemisel.
Terv. Raivo
Re: AUTO KOKKUPANEK:
Esi-ja tagaklaasi paigaldamine.
Kõigepealt tuleb paigaldada välimine tihend, seejärel kroomliist.


Seejärel klaas koos tihendiga seestpoolt ja aknaraam peale. Raami alla pingutatakse eelnevalt ka
laepolster.


Esiklaasiga samad toimingud, ainus vahe, et esiklaas on kaheosaline ja seega lisaks keskmine
aknapost, mis tuli uus valmistada.



Edasi komplekteerisime uksed ja liimisime tihendid.



Radiaatori raam ja radiaator said järgmisena oma kohale.


Esimene käivitamine ajutiste juhtmetega.
Karburaatorisse väike "topka" ja käivitub poolest pöördest. Ilus mahe käik, nagu rida kaheksastele
omane. Lasime mootori töösoojaks, õlisurve 3-3,5 viie-kuuesaja pöörde juures.

Edasi lisan veel pilte auto kokkupanemisest.


















Homme 2 mail 2017 aastal viime auto sadulsepp Alvar Nisumaa juurde polstritöödeks.
Terv. Raivo
Kõigepealt tuleb paigaldada välimine tihend, seejärel kroomliist.
Seejärel klaas koos tihendiga seestpoolt ja aknaraam peale. Raami alla pingutatakse eelnevalt ka
laepolster.
Esiklaasiga samad toimingud, ainus vahe, et esiklaas on kaheosaline ja seega lisaks keskmine
aknapost, mis tuli uus valmistada.
Edasi komplekteerisime uksed ja liimisime tihendid.
Radiaatori raam ja radiaator said järgmisena oma kohale.
Esimene käivitamine ajutiste juhtmetega.
Karburaatorisse väike "topka" ja käivitub poolest pöördest. Ilus mahe käik, nagu rida kaheksastele
omane. Lasime mootori töösoojaks, õlisurve 3-3,5 viie-kuuesaja pöörde juures.
Edasi lisan veel pilte auto kokkupanemisest.
Homme 2 mail 2017 aastal viime auto sadulsepp Alvar Nisumaa juurde polstritöödeks.
Terv. Raivo
Re: AUTO KOKKUPANEK:
Täna tõime auto sadulseppade juurest ära, istmed saab ilma autota lõpetada.

Buick jõuab taas kodugaraazi.

Poritiibade ja rattakoobaste katmine Dinitrol 700-ga.



Seejärel hakkasime armatuuri kellasid paika sättima.


Esikapott sai samuti lõplikult paika reguleeritud.

Terv. Raivo
Buick jõuab taas kodugaraazi.
Poritiibade ja rattakoobaste katmine Dinitrol 700-ga.
Seejärel hakkasime armatuuri kellasid paika sättima.
Esikapott sai samuti lõplikult paika reguleeritud.
Terv. Raivo