Osandatuna nägi asi sellisena välja.
Hetkeseisuga on suurem osa puuduvaid osi leitud, kuid ideaalist puudu veel:
1) "tagurpidi" heebel (det.nr 7211129); - olemas!
2) heas seisus väiksema rummuga velg; - olemas!
3) (kahvliga) kardaanivõll (l=~310 mm); - olemas!
4) uus süüteluku kate (koos plastikuga); - olemas!
5) uus veneaegne korvikate.
Konkreetsete juppide otsingu ja leidmisega kaasnes paljude mitteoluliste juppide kogunemine, mida just otseselt vaja polnud.
Õnnestus hankida rida tuliuusi (veneaegseid) juppe:
1) Väntvõll;
2) spidomeeter;
3) tagumine kiige;
4) reduktori korpus;
5) kolvirõngaid;
6) süütevõtmeid;
7) reduktori nuutvõll;
8) jaotushammasrattad;
9) tõukurite juhtpuksid;
10) käigukasti vedav võll;
11) peegel;
12) tagumine ratta võll;
13) trossid;
14) süütepool;
15) sadula kummipuhvrid;
16) jagaja rootorid;
17) kardaaniristid;
18) kardaaniristi plekk-kapsel;
19) reduktori „taldrik“;
20) kaasreisija „sang“;
21) klappe;
22) nukkvõll;
23) erinevaid kummipukse.
24) reduktori kaaned;
25) kardaani kummileevendid;
26) jm pisidetaile.
Kevade lõpuks sai suurem osa puuduvaid detaile kogutud ning võtsin plaani panna kogu tsikkel uuesti kokku, et veenduda osade sobivuses ja poltide-mutrite olemasolus. Nagu arvata oligi, siis nii mõnigi asi vajas näppimist, et ta õigesti omale kohale sobituks. Peale komplekteerimist plaanin alustada ükshaaval sõlmede ja detailide remonti. Kõik, mis vähegi kannatab, teen ise. Esialgu vast keskendun plekkosadele.