1. leht 2-st
18. Muud tööd
Postitatud: 14 Jaanuar N, 2016 15:32
Postitas Autorestauraator
Kere plekitöö on nüüd suures plaanis valmis:
Siiski on veel hulk töid, mis ka oma järge ootavad.
Esiteks - esituled. Nendest on olemas üks veel remontimata tule korpus ja kaks remonditud tule alust. Kuna vanadel tiibadel tuled puudusid, siis kõigepealt tuleb teha fotomaterjali põhjal uurimistöö: kus ja kuidas need tuled peaks asetsema.
Nüüd tuleb need kruntida:

Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 15 Jaanuar R, 2016 15:44
Postitas Autorestauraator
Järgmise tööna tuleks ära lõpetada esimesed uksepostid. Põhjus, miks need siiani lõpetamata on, peitub selles, et kui ukseposti ülemised otsad valmis teha, need esiosa katteplekiga kokku keevitada, siis esiosa enam demonteeritav ei ole. Nüüd saigi siis katteplekk ja uksepost kokku keevitatud:
Edasi tui teha selline "jubin", mida ma oma silmaga näinud ei ole. Õnnestus saada üks udupilt:
... seal radiaatorivõre ava taga, üleval, on üks toru, kinnitub nagu ninapleki poltide alla ja mingid diagonaalsed tugevdused on nagu ka...
Radiaator nagu kinnituks selle külge ja ühelt teiselt fotolt nägin läbi radiaatorivõre ka signaale, mis sama toru külge kinnitusid.
Saigi siis midagi tehtud:

Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 19 Jaanuar T, 2016 16:09
Postitas Autorestauraator
Järgmisena on päevakorras esitiibade kinnitusmutrid.
Praegu on tiivad kinni 6mm-ste poltidega, seib kummalgi pool ja mutter.
Ette on nähtud neljakandilised mutrid metallist pesas. Selliseid muidugi enam pole...
Aga Raims pole käed süles istunud ja on valmis teinud koopiad:
Neid on kummalgi esitiival kümme tükki.
Järgmisena on ootel õhuluugid, mis asuvad mootoriruumi külgedel. Need on esialgu üsna kõverikud, küljepleki külge kinnituv hing on puudu. Puudu on ta sellepärast, et luuk oli tehtud mittemonteeritav, seda eest ära võtta ei saanud. Tuligi siis katki teha...
Uued hinged:
Külgepanemisega ongi nüüd selline probleem, et ei tahaks keevitada. Siis ei saa korralikult pahteldada ja värvida... peab veel mõtlema:
... teine pool:

Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 22 Jaanuar R, 2016 14:53
Postitas Autorestauraator
Järgmise tööna on ees mootori ja käigukasti kinnituste tegemine. Vanadest asjadest on olemas veidi puretud välimusega käigukasti kandur:
See on siiski päris hea materjal. Lisaks on ka mõni pilt:
Saigi siis selle baasil midagi valmis tehtud:
Mootori esimese otsa kinnitustest on ka ettekujutus piltide baasil:
Ise oleksin küll need kõrvakesed pisut teistmoodi lahendanud, aga loodan, et sai nii, nagu peab.

Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 03 Veebruar K, 2016 15:32
Postitas Autorestauraator
Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 08 Veebruar E, 2016 19:39
Postitas Autorestauraator
Kuna raami tegemise ajal tagasilda autol veel ei olnud, jäid ka silla kinnituskohad tegemata. Nüüdseks on tagasilla komplekte juba mitu ja võtsin töö ette.
Kõigepealt auto kere pukkidele:
Tagasild ise on küllaltki raske, seepärast kasutasin tühja reduktori korpust:
Kinnituselemendid ka ilusti rivis:
...
Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 01 Aprill R, 2016 15:22
Postitas Autorestauraator
Hakkan siis reduktori kinnituspolte paika panema.... ei lähe! Ja ei lähegi.
Asja uurimisel selgub, et see pole selle mudeli tagasild. Kinnituskohad on muutunud. Küll mitte palju, aga 10 mm jagu.
See erinevate tagasildade jutt võttis isegi vana Steyri asjatundja kukalt kratsima. Ega muu nõu ei aita, kui tuleb raami kinnituskohad ringi teha. Töö iseenesest pole suur, kui teaks, mida on vaja teha. Aga esiteks, ei tea ja teiseks, autol on ju kere valmis, põhi paigas.... altpoolt seda tööd teha.... paras nöök! Tuli meelde üks vana anekdoot, kus kirurgid hooplevad, kes on keerulisema lõikuse teinud...
Aga töö siis siin:

Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 13 Oktoober N, 2016 14:42
Postitas Autorestauraator
Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 03 November N, 2016 12:22
Postitas Autorestauraator
Re: 18. Muud tööd
Postitatud: 08 Märts K, 2017 18:32
Postitas Autorestauraator