1. leht 2-st
5. Kere
Postitatud: 05 Veebruar T, 2013 01:33
Postitas leevi
Tööde järjekord sõltub praeguses etapis suuresti liivapritsi kõrvalnähtuste likvideerimise võimalikkusest. Enne pritsimist ei saa karpe lõplikult kokku keevitada, sest pärast ei saa kinnistest konstruktsioonidest enam liiva kätte. Teen tükid valmis. Kinnitan esialgu kruvidega.

Re: 5. Kere
Postitatud: 11 Veebruar E, 2013 01:09
Postitas leevi
Liivapritsitud. Seest ja väljast. Järgmisel pildil on põhi harjatud. Kohe läheb kahekomponentne Standox Wash-Primer peale.
Kindlat väljavahetamist vajavad kohad jätsime puhastamata.

Re: 5. Kere
Postitatud: 03 Märts P, 2013 20:05
Postitas leevi
Liivapritsipoisid on väga korraliku töö teinud.
Pakiruumi põhi ja rattakoobas, põhi ülespoole.
Sama koht, mis eelmisel pildil. nüüd juba taastatuna ja "õiges" asendis.Tehnoloogilised aasad ja avad ka.
Tagumine nurk. Kere kandepadjand on pea olematu aga mõõdud saab siiski kätte.
Nurk peaaegu valmis. Kere kandedetail tuleb ühtse tükina mõlemale poolele.
Vasakut külge ootab sama töö.

Postitatud: 02 Aprill T, 2013 17:00
Postitas leevi
Sama koht, mis eelmisel pildil. Nüüd juba uuendatuna.
Pakiruumi põhi ja rattakoobas saavad uued tükid vaheldumisi.
Kortsud pakiruumi põhjal on tehase omad ja jäävad nii nagu on.

Postitatud: 02 Aprill T, 2013 21:19
Postitas leevi
Kere tagaosa kandedetaili harutasin võimalikult ühes tükis lahti.
Uus nurk hakkab õiget kuju võtma
Vaade seestpoolt. Ajutine fikseerimislatt esiplaanil.

Re: 5. Kere
Postitatud: 05 Mai P, 2013 18:40
Postitas leevi
Re: 5. Kere
Postitatud: 04 Juuni T, 2013 16:27
Postitas leevi
A-piilari alumine osa. Jätsin need algul tagemata, et karpidest liivajääke peale pritsimist kätte saada.
Parema poole välimine tükk.
Vasaku piilari välimine osa valmis.
A-piilari põhikandeosa on 2mm materjalist. Seetõttu ka hästi säilinud. Sisemisest katteplekist on aga ainult riismed järel. Tuleb midagi ka ise konstrueerida.
Tükk sai selline.
Ja paremale poole samasugune.

Re: 5. Kere
Postitatud: 15 Juuli E, 2013 15:13
Postitas leevi
Tagumise serva tegemiseks valmistasin vineerist vormi.

Detail valmis koolutatud. Päris ühes tükis ei õnnestunud teha. Liiteservale tegin kesosasse kiilud vahele.

Tükk paigas

Tagumine põiktala. Originaal.

Uue tala tegin ka mitmest tükist.

Tala valmis ja krunditud, enne keevitamist.

Re: 5. Kere
Postitatud: 16 August R, 2013 12:14
Postitas leevi
Nagu selleealistel autodel tavaliselt, nii on ka siin salongi ventilatsiooniava veerenni põhi auklikuks roostetanud.

Mõned "hõredad" tükid peale liivapritsiga puhastamist.

Päris uue käigukastipealse põrandaosa tegemine oleks vist lihtsam olnud, aga siis oleks kaduma läinud tehase kortsuline originaal.

Re: 5. Kere
Postitatud: 07 September L, 2013 15:48
Postitas leevi
Uksed peale soodapritsiga puhastamist.

Raam liivapritsitud ja harjatud.

Mürasummutusmastiks. Originaalse bituumenipõhise mastiksi asemele panin siiski kaasaegsema polümeeri. Nakkub aluspinnaga paremini ja ei võta vett sisse.

Põhi ja rattakoopad said värvi alla ka õhukese kivikaitsemastiksi kihi. Sellise halli tooniga olid mingi aeg ilmselt seest ja alt värvitud kõik Plymouthid. Välispidiselt oli kasutuses muidugi erinevaid toone.
