Postitatud: 03 Oktoober L, 2009 21:49
Igatahes tänan kõiki nõuandjaid ja kõiki soovitusi. Otsustasin automaatika teha selliselt:
Ostsin siis firma condor http://www.condor-usa.com/products/MDR3.htm 3 faasilise survelüliti ja mingi suvalise manomeetri ja mõned liited.

Seejärel üritasin leida kompressori paagile sobivat kohta. Ega seal palju ruumi polnud ja sinna peaks asi sobima.

Mõned tunnid pusimist ja koos see oligi. Panin ka uued kiilrihmad.

JA TÖÖLE TA HAKKAS
Survelüliti oli reguleeritud nii, et 10 ati pealt välja ja 8 pealt sisse. Seda oli ikkagi palju ja eks käivitamise momendil on vastusurve tugev. Sai siis häälestatud nii, et 8 ati juures lülitab välja ja 6 ati .juures sisse. Natuke kõhedust tekitas see, et lülitil oli kirjas 10A ja käivitamise hetkel tuleb voolutugevuseks 17 A , kui juba töötab- siis on kuskil 8 A ringis. (sai ära mõõdetud). Samas on ka lülitil reguleeritav kaitse sisse ehitatud. Väike kartus on selles, et äkki see 10A-ne ei pea kontaktid "sädelusele" vastu ja põlevad ära !?
Kompressori küljes "peeretaja" sai ära võetud ja pime ette pandud. See "peeretaja"hakkas juba kuskil 5 ati juures tööle ja paraku on olnud keegi selle reguleeriisvõimaluse keevitusega ka olematuks muutnud. Seda "peeretajat" pidi saama kasutada tagasivoolu klapina, nii jääb kolvi peal surve nulli ja ka käivitamine on kergem. Kas seda tegema hakkan, pole veel teada. Järgmisena tahaks ühe vahepaagi juurde ehitada.
Ostsin siis firma condor http://www.condor-usa.com/products/MDR3.htm 3 faasilise survelüliti ja mingi suvalise manomeetri ja mõned liited.

Seejärel üritasin leida kompressori paagile sobivat kohta. Ega seal palju ruumi polnud ja sinna peaks asi sobima.

Mõned tunnid pusimist ja koos see oligi. Panin ka uued kiilrihmad.

JA TÖÖLE TA HAKKAS
Survelüliti oli reguleeritud nii, et 10 ati pealt välja ja 8 pealt sisse. Seda oli ikkagi palju ja eks käivitamise momendil on vastusurve tugev. Sai siis häälestatud nii, et 8 ati juures lülitab välja ja 6 ati .juures sisse. Natuke kõhedust tekitas see, et lülitil oli kirjas 10A ja käivitamise hetkel tuleb voolutugevuseks 17 A , kui juba töötab- siis on kuskil 8 A ringis. (sai ära mõõdetud). Samas on ka lülitil reguleeritav kaitse sisse ehitatud. Väike kartus on selles, et äkki see 10A-ne ei pea kontaktid "sädelusele" vastu ja põlevad ära !?
Kompressori küljes "peeretaja" sai ära võetud ja pime ette pandud. See "peeretaja"hakkas juba kuskil 5 ati juures tööle ja paraku on olnud keegi selle reguleeriisvõimaluse keevitusega ka olematuks muutnud. Seda "peeretajat" pidi saama kasutada tagasivoolu klapina, nii jääb kolvi peal surve nulli ja ka käivitamine on kergem. Kas seda tegema hakkan, pole veel teada. Järgmisena tahaks ühe vahepaagi juurde ehitada.