Peale liivapritsi ilmnes et vahetada tuleks ka tagumised koopaääred. Väikesed, seestpoolt tulevad roosteaugud andsid märku et sisemise ja välimise koopaserva vahel käib tõsine protsess.
Volga omanikul õnnestus kusagilt hankida sedaani tagumised tiivad mille küljest sai siis vajaliku koopaserva ja tiiva alumise otsa lõigata.
Pildil juba vana plekk eemaldatud ja uus enam-vähem paika sobitatud.
Kuna rattakoopale on seestpoole võimatu ligi saada et keevitamisest tekkivaid pingeid välja pinnida, otsustasime seekord minna lihtsama vastupanu teed ja teha tuntud nö. topeltservaga ühendus. Ehk ühele plekile väike jõnks sisse ja serv-serva peale.
Siin juba must tehase kruntvärv ja selle all olev kerge pinnarooste liivapritsiga puhastatud, topeltserva koht märgitud ja mõõtulõikamine pooleli.
Esialgu sai uus tükk kinnitatud kruvidega
Paremal pool sai tervenisti uuendatud ka sisemise koopa serv. Vasak pool oli mingil põhjusel täitsa hea..
Enne uue tüki paigaldamist sai need ka seestpoolt kergelt ära värvitud, samuti vastavad pinnad kere küljes. Hiljem sinna päris keeruline midagi vahele määrida.
Uus tükk paigas, kinni punktitud. Topeltühendusega sai tehtud vaid koopaserva osa, kuhu seestpoolt ligi ei pääse, tahapoole jääv, sirge lõik on serv-servaga keevitatud ja pärast ilusti sirgeks tehtud.
Tasub ka tähele panna et topeltpleki vahele sai lastud kereliimi, mis plekid tihedalt kokku liimib ja niiskusele ruumi ei jäta. Kruviaugud sai hiljem täis keevitatud, samuti lisatud keevituspunkte ka mujale.
Valmis.
Tegemist on sellise veidi pooliku lahendusega, tegelikult oleks tahtnud teha nii et terve tagatiib kere küljest lahti puurida, korrektselt remontida ja siis uuesti kere külge tagasi keevitada, aga antud projekti eelarve ja muud tegurid seda plaani ei soosinud. Pole tal niimoodi ka häda midagi. Ühenduskohta nüüd mingit klaaskiudpahtlid vms peale ja peaks kaua-kaua kestma.
5. Tagumised koopaääred
Sõnum
Autor
Mine “GAZ 24-02 (1986) [Valts]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum