3. Ratta komplekteerimine enne restaureerimise algust
Postitatud: 08 Mai L, 2010 23:59
Tere
Tasapisi käib White'i komplektsuse parendamine ning juurde on leitud nii mõnedki detailid. Kurtna laadalt sai ära ostetud paar tagatule toorikut, millest tuleb alles korralik tuli ehitada. Sain ka lätlaste käest täiesti uue esituleklaasi, mis leiab oma koha ratta küljes.
Suurimat rõõmu valmistab aga ungarist saadud gaasirulliku korpus ja siduri ning piduriheeblid. Need on üsna haruldased detailid ja pärinevad Danuvia nimelise mootorratta küljest. White'il kasutati mitmeid erinevaid Pannonia ja Danuvia osasid. Näiteks lenks on samuti pärit mudeli P10 pealt.
Oma garaa¸ist tulid välja korralikud küljekarbid ning samuti üks raam, mille küljest saab ära lõigata uuematüübilise küljejala kinnituse ja samuti pärineb sealt ka jalg ise koos vedruga. Tõenäoliselt saab see raam doonoriks ka jalarauakinnitustele, niiet on tunda väikest progressi.
Väike fotosüüdistus saabunud juppidest:


Tasapisi käib White'i komplektsuse parendamine ning juurde on leitud nii mõnedki detailid. Kurtna laadalt sai ära ostetud paar tagatule toorikut, millest tuleb alles korralik tuli ehitada. Sain ka lätlaste käest täiesti uue esituleklaasi, mis leiab oma koha ratta küljes.
Suurimat rõõmu valmistab aga ungarist saadud gaasirulliku korpus ja siduri ning piduriheeblid. Need on üsna haruldased detailid ja pärinevad Danuvia nimelise mootorratta küljest. White'il kasutati mitmeid erinevaid Pannonia ja Danuvia osasid. Näiteks lenks on samuti pärit mudeli P10 pealt.
Oma garaa¸ist tulid välja korralikud küljekarbid ning samuti üks raam, mille küljest saab ära lõigata uuematüübilise küljejala kinnituse ja samuti pärineb sealt ka jalg ise koos vedruga. Tõenäoliselt saab see raam doonoriks ka jalarauakinnitustele, niiet on tunda väikest progressi.
Väike fotosüüdistus saabunud juppidest:

