2. Komplektsuse inspekteerimine
Postitatud: 02 Aprill R, 2010 01:06
Tere
Kui kastid olid laiali tõmmatud siis hakkasin uurima, mis täpselt ikkagi olemas on ja mis on puudu. Samuti tegin enda jaoks valiku, millise ratta nendest endale jätan ja millised maha müün. Kuna minu ladustamiseks mõeldud garaa¸ on erakordselt väike ja see on niigi servani Pannonia juppe täis laotatud siis 4 lisa ratast oli liig mis liig. Kuidagi õnnestus siiski need sinna garaa¸i ära paigutada kuid kahjuks sisse enam ei pääse:)
Kastides sisaldusid nelja ratta jäänused: kaks White T9-t, üks White T8 ja üks Pannonia de Lux TLF aastast 1958. Kuna kahte samasugust ratast niikuinii ei ehita siis üks T9 oli automaatselt müüginimekirjas. Samuti läks müüki ka T8 kuna see on tavalise Pannonia-ga nii sarnane, et ei tea kas on mõtet seda teha.
Valik osutus T9 mudelile ka sellepärast, et teadaolevalt on neid Euroopas kümmekond eksemplari seega tegu väga haruldase rattaga.
Nüüd mõned lähifotod algsest konditsioonist:












Kui kastid olid laiali tõmmatud siis hakkasin uurima, mis täpselt ikkagi olemas on ja mis on puudu. Samuti tegin enda jaoks valiku, millise ratta nendest endale jätan ja millised maha müün. Kuna minu ladustamiseks mõeldud garaa¸ on erakordselt väike ja see on niigi servani Pannonia juppe täis laotatud siis 4 lisa ratast oli liig mis liig. Kuidagi õnnestus siiski need sinna garaa¸i ära paigutada kuid kahjuks sisse enam ei pääse:)
Kastides sisaldusid nelja ratta jäänused: kaks White T9-t, üks White T8 ja üks Pannonia de Lux TLF aastast 1958. Kuna kahte samasugust ratast niikuinii ei ehita siis üks T9 oli automaatselt müüginimekirjas. Samuti läks müüki ka T8 kuna see on tavalise Pannonia-ga nii sarnane, et ei tea kas on mõtet seda teha.
Valik osutus T9 mudelile ka sellepärast, et teadaolevalt on neid Euroopas kümmekond eksemplari seega tegu väga haruldase rattaga.
Nüüd mõned lähifotod algsest konditsioonist:











