1. leht 1-st

M: Opel Kadett 1937 a.

Postitatud: 09 Märts T, 2010 15:31
Postitas serbin
Kere hea, pahteldustöö lõppfaasis jäi asi seisma, ning kere krundiga katmata, sellepärast on kerel pindmine rooste.
Vajab uut polsterdust ja istmeid.
Tuled, viled olemas.
Tehnika oli muidu töökorras, aga mootor sai külmakahjustusi, pole täpsemalt uurinud. Visuaalsel vaatlusel tuvastasin, et üks alumiinium lõdvikukorpus ploki küljes on katki.
Olemas ka nõuka aegsed dokumendid.

Pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/serbin/sets/821322
Hind: 10 000??
Võib pakkuda ka vahetust millegi huvitava vastu.(ntx gaz 21, väiksemat sorti treipink jne.

serbin@hot.ee
53 417 967

Postitatud: 09 Märts T, 2010 20:00
Postitas alopex
huvitav, mis tähendab "kere ideaalne",
kas see tähendab seda, et kere on keevitamata , või ilma avariideta jne.

Piltide järgi on ju kaugelt näha, et kere roostes ja isegi läbivaid auke . Huvitav ,mis see raamiosa veel olla võiks ?

Või ideaalne tähendab seda- et seda on ideaalne remontima hakata :?:

Postitatud: 10 Märts K, 2010 17:24
Postitas serbin
kus sa näed läbivaid auke??
Tõesti kerel on pindmist roostet, kuna pahtli nühkimise käigus haljaks lihvitud plekk on jäänud krundiga katmata.
Isiklikult arvan, et tuleks kogu välisplekk haljaks uuesti ajada, kuna 90-ndate keskpaiga pahtlid polnud just kiiduväärt kraam.

Parandasin "ideaalse" heaks, muidu viib mõnel rahuliku une!

Postitatud: 10 Märts K, 2010 20:21
Postitas Varavamehaanik
Seni nähtud kerede põhjal julgen mina seda keret küll ideaalseks pidada.
Kuid kas on säilinud ka detaile originaalsest polstrist ja mustapõhjalised kellad? Kas esisild on sarnane Moskvich 400-ga või on terviklik lehtvedrudega tala? Kas on ka viis kirjadega ilukilpi?