Aero raam on valmistatud 70x50x4 nelikanttorust ja väga lihtsa konstruktsiooniga.Eks sellepärast Märt soovitaski mul teha otsast lõpuni
uus, aga töö käigus vaatasin, et osa risttalasid võib jätta vanad.Nii keevitasingi
mootori kandetala uuesti tagasi ja raami tagumise osa jätsin peaaegu täielikult
vana.



Esimene risttala tuleb küll uus teha, sest vana oli kolmeks tükiks. Selle tala
peale kinnitub esisild ja esimene ristvedru.Pildi peal vasakpoolne detail, kaks
parempoolset on esisilla kinnitusplaadid. Nende kahe metallplaadi vahele
käib 25mm paks kummiplaat ja kolm asja kokku moodustavad vibratsiooni leevendi.



Siin uus põhjaplekk, seestpoolt punktitud,altpoolt üleni kinni keevitatud.Nii oli
ka algselt.


Pagasiruumi põhi ja keevitustööd raami juures valmis.
