2. Auto lahtivõtmine.
Postitatud: 25 Veebruar N, 2010 17:41
Auto lahtivõtmisega alustasin oktoobris 2oo9. Selleks, et oleks mugavam
toimetada, tõstsin auto keevituslaua peale.

Kõigepealt tahtsin teada; kas paksu värvikihi all suunatulede pesad on? Olemas, ainult et kinni keevitatud.

Edasi polstrid.




Siis mootorikatted ja esimesed poritiivad. Selle pildi pealt on näha ka vale aku alus ja generaatori kronstein. Originaalis käib aku esimese vasaku poritiiva alla(väga ebaõnnestund koht akule) ja genekas mootori taha väntvõlli otsa.


Nüüd võtan lahti esivedru, siis saab mootori koos käigukasti ja esisillaga maha tõsta.



Pika kangutamise peale saime kätte ka kütusepaagi.


Siin üks pilt pidurite trossajamist.

Järgmisena tõstame maha salongi esiosa.


Nüüd keerasin põhja ülespidi, nii parem tagaosa raami küljest lahti puurida.


Kere tagaosa - päris läbivat roostet ei ole, aga taha paremasse nurka on kunagi päris kõva ,,paugu" saanud.

Raam koos põhjaplekiga pealtpoolt.

VIN - kood 0538 - 37

Põhi altpoolt.



toimetada, tõstsin auto keevituslaua peale.

Kõigepealt tahtsin teada; kas paksu värvikihi all suunatulede pesad on? Olemas, ainult et kinni keevitatud.

Edasi polstrid.




Siis mootorikatted ja esimesed poritiivad. Selle pildi pealt on näha ka vale aku alus ja generaatori kronstein. Originaalis käib aku esimese vasaku poritiiva alla(väga ebaõnnestund koht akule) ja genekas mootori taha väntvõlli otsa.


Nüüd võtan lahti esivedru, siis saab mootori koos käigukasti ja esisillaga maha tõsta.



Pika kangutamise peale saime kätte ka kütusepaagi.


Siin üks pilt pidurite trossajamist.

Järgmisena tõstame maha salongi esiosa.


Nüüd keerasin põhja ülespidi, nii parem tagaosa raami küljest lahti puurida.


Kere tagaosa - päris läbivat roostet ei ole, aga taha paremasse nurka on kunagi päris kõva ,,paugu" saanud.

Raam koos põhjaplekiga pealtpoolt.

VIN - kood 0538 - 37

Põhi altpoolt.


