2. Auto lammutamine.
Postitatud: 24 Detsember N, 2009 20:24
...... kuni ühel päeval, olin siis juba mõned nädalad mitmesuguseid lihtsamaid õpipoisi töid teinud, kutsus Märt mind kontoriruumi. On meil töökojas selline väike, akendeta ruum, kus saab vahel rahulikumas õhkkonnas juttu ajada. Seekord oli jutuks, et mida ma teha tahaksin, et õpitav amet liiga kiiresti ära ei tüütaks. Märdil oli töökoja nurgas see vana BMW. Jutuks tuli, et kas mul oleks huvi selle masinaga tegelema hakata? Algul ei osanud nagu seisukohta võttagi, aga järgi mõeldes arvasin, et huvi on. Ainult, kas ma sellega midagi oskan ette võtta?
Märt rahustas mu maha, et kui huvi on, hakkame väikestviisi nokitsema. Mis sellest masinast tulema peaks, seda ei oska me kumbki esialgu veel öelda. Kindel on see, et selle projekti juures saab harjutada kõiki töid, mida restaureerimise juures tehakse. Otsustasime, et võtame masina osadeks ja vaatame, mis edasi saab....

Hakkasin küljest ära kruttima kõiksuguseid keredetaile: aknad, ukseklaasid jne.

Tagumised aknad tulid küljest väga huvitavalt. Väga lihtsalt on BMW-l see tagaakna küsimus lahendatud.


BMW detaile olid varsti kõik kohad täis. Töö edenes päris kiiresti!

Ka katuse lõikasime maha. Üldse, lahutame kogu kere väikesteks tükkideks, siis on lihtsam nendega toimetada.
Kere seisukord on päris kole, mõned pildid:




Päris hiirte ja rottide jäänuseid just ei leidnud, aga selline pilt oli küll:

Kui mutreid ja polte enam lahti ei saanud, võtsin appi teise tehnika:

Varsti oli ka põhjaplekk käes:

Põhi oli tehtud 2,5 mm plekist, lõikekettaga andis seda ikka läbi lõigata.

Kõiksuguseid juppe tuli nagu Vändrast saelaudu:





Märt rahustas mu maha, et kui huvi on, hakkame väikestviisi nokitsema. Mis sellest masinast tulema peaks, seda ei oska me kumbki esialgu veel öelda. Kindel on see, et selle projekti juures saab harjutada kõiki töid, mida restaureerimise juures tehakse. Otsustasime, et võtame masina osadeks ja vaatame, mis edasi saab....
Hakkasin küljest ära kruttima kõiksuguseid keredetaile: aknad, ukseklaasid jne.
Tagumised aknad tulid küljest väga huvitavalt. Väga lihtsalt on BMW-l see tagaakna küsimus lahendatud.
BMW detaile olid varsti kõik kohad täis. Töö edenes päris kiiresti!
Ka katuse lõikasime maha. Üldse, lahutame kogu kere väikesteks tükkideks, siis on lihtsam nendega toimetada.
Kere seisukord on päris kole, mõned pildid:
Päris hiirte ja rottide jäänuseid just ei leidnud, aga selline pilt oli küll:
Kui mutreid ja polte enam lahti ei saanud, võtsin appi teise tehnika:
Varsti oli ka põhjaplekk käes:
Põhi oli tehtud 2,5 mm plekist, lõikekettaga andis seda ikka läbi lõigata.
Kõiksuguseid juppe tuli nagu Vändrast saelaudu: