1. M 72 tagumine porilaud
Postitatud: 07 Detsember E, 2009 21:27
Olen teist kuud Märdi juures Autorestauraatori töökojas õpipoisi
ametis. Esialgu sai tehtud mitmesuguseid lihtsamaid abitöid nagu
rooste puhastamine, vana värvi eemaldamine jms. Et plekitöödest
Autorestauraatori juures mööda ei pääse, hakkasin tasapisi pleki
keevitamist õppima.
Ühel päeval oli töökotta toodud mingi mootorratta porilaudasid ja
külgkorv. Märt oli oma sõbraga kokku leppinud, et hakkame mootorratta
plekkide peal harjutama. Tegemist on M 72-ga. Esialgu küll tuleb seda
tööd juhendaja käe all teha, aga mingi väike kogemus plekitööst hakkab
juba tekkima.
Võtsime ette tagumise porilaua:

Sellel porilaual on mitmes kohas plekist tugevdusi. Need tuli lahti puurida.


Kahe pleki vahe on nii roostetanud, et....


Mõni koht on rooste poolt "hõredaks" läinud:

Peale katkiste kohtade väljalõikamist nägi porilaud välja nagu ¨veitsi juust:


ametis. Esialgu sai tehtud mitmesuguseid lihtsamaid abitöid nagu
rooste puhastamine, vana värvi eemaldamine jms. Et plekitöödest
Autorestauraatori juures mööda ei pääse, hakkasin tasapisi pleki
keevitamist õppima.
Ühel päeval oli töökotta toodud mingi mootorratta porilaudasid ja
külgkorv. Märt oli oma sõbraga kokku leppinud, et hakkame mootorratta
plekkide peal harjutama. Tegemist on M 72-ga. Esialgu küll tuleb seda
tööd juhendaja käe all teha, aga mingi väike kogemus plekitööst hakkab
juba tekkima.
Võtsime ette tagumise porilaua:
Sellel porilaual on mitmes kohas plekist tugevdusi. Need tuli lahti puurida.
Kahe pleki vahe on nii roostetanud, et....
Mõni koht on rooste poolt "hõredaks" läinud:
Peale katkiste kohtade väljalõikamist nägi porilaud välja nagu ¨veitsi juust: