3. Taastamine
Postitatud: 20 August N, 2009 16:45
Auto sai lammutatud päris algosadeks. Vahepeal oli küll mõte, et võibolla saaks ka kuidagi lihtsamalt, aga ega ikka ei saa. Auto raami esiosa oli üsna "pehme". Ilmselt liiklusõnnetuses kahjustada ka saanud.
Rootsist saadud autol oli aga raam väga korrlik. Seepärast sai tehtud otsus, et alla läheb teine raam.
Kere oli raami külge needitud. Needid sai lahti võetud ja kere plekkidelt vana värv maha võetud.

Rootsist toodud auto oli sõitev. Mootor suhteliselt heas korras, samuti muu tehnika. Ka see auto sai juppideks võetud.

Kogu tehnika, sillad, pidurid, käigukast, mootor jne. sai lahti võetud ja spetsialistide poolt remonditud.
Rootsist toodud autol oli küljes palju üsna heas korras originaalosi: iluvõre, armatuurlaud kelladega, rool, esituled jms.

Enne keredetailide lõplikku värvimist panime kere kokku. Sobitasime ette ninaosa, uksed, mootorikatted.

Värvist tulles oli masin üsna kipakas, aga nüüd oli koht, kuhu valmis detaile saab hakata külge panema.

Järk-järgult saavad paika pedaalid, piduriosad, põhjaplekid....


Rootsist saadud autol oli aga raam väga korrlik. Seepärast sai tehtud otsus, et alla läheb teine raam.
Kere oli raami külge needitud. Needid sai lahti võetud ja kere plekkidelt vana värv maha võetud.
Rootsist toodud auto oli sõitev. Mootor suhteliselt heas korras, samuti muu tehnika. Ka see auto sai juppideks võetud.
Kogu tehnika, sillad, pidurid, käigukast, mootor jne. sai lahti võetud ja spetsialistide poolt remonditud.
Rootsist toodud autol oli küljes palju üsna heas korras originaalosi: iluvõre, armatuurlaud kelladega, rool, esituled jms.
Enne keredetailide lõplikku värvimist panime kere kokku. Sobitasime ette ninaosa, uksed, mootorikatted.

Värvist tulles oli masin üsna kipakas, aga nüüd oli koht, kuhu valmis detaile saab hakata külge panema.

Järk-järgult saavad paika pedaalid, piduriosad, põhjaplekid....

