1. leht 1-st
9. Juhipoolne põhi, tagumine osa
Postitatud: 24 Aprill R, 2009 18:28
Postitas Autorestauraator
Postitatud: 30 Aprill N, 2009 17:24
Postitas Autorestauraator
Postitatud: 07 Mai N, 2009 17:42
Postitas Autorestauraator
Vahepeal on remonditud mõned osad.
Kõigepealt keskmise ukseposti alumine ots:
Siis tagumise istme alune plekk:
Sama plekk altpoolt:
Selle pleki alla käib veel üks väljapressitud tugevdustega leht:
Ja nüüd hakkan remonditud plekke jälle tasapisi külge tagasi keevitama:
Ja altpoolt:

Postitatud: 17 Mai P, 2009 17:18
Postitas Autorestauraator
Tagaistuga ette mahuvad veel kokkupandavad lisaistmed. Need istmed käivad põrandasüvendis:
Kohalekeevitatult:
Edasi on tagaistuja jalge all tugevdus, seegi vajas remontimist:
See sama tugevdus paigaldatuna:

Postitatud: 22 Mai R, 2009 16:24
Postitas Autorestauraator
Vasakpoolse tagumise ukseposti juures on üks pisut paksemast materjalist valmistatud nurgakujuline tugevdus. Ette on ta nähtud ukseposti ja põhja paremaks sidumiseks.
Üldiselt oli see tugevdus peaaegu taaskasutatav, aga kuna muud plekid, mis selle külge oli keevitatud, olid läbi roostetanud, siis tegin suurema osa uue. Üks keerukam detail, mida tahtsin uue tugevduse juures kasutada oli selline:
Algul, kui kõik oli paksu roostekorra all, ei saanud arugi, mis vigastus see on. Aga kui vaatasin sissepoole, selgus selline asi:
Tehases oli plekk pressimise juures rebenenud. Et detaili mitte raisku lasta, oli sissepoole lapp pandud ja punktkeevitusega kinni keevitatud!
Mida sellega teha? Kas teha nii, nagu konstruktor oli mõelnud, või jätta nii, nagu töömees oli teinud? Nagu meil siingi foorumis on arutatd, on mõlema poole toetajaid. Kuna väljastpoolt oli rooste juba küllaldaselt kurja teinud, lappisin väljast ilusti ära, sisse aga jätsin lapi alles. Tulevastele põlvkondadele avastamisrõõmu, kui seda keret kunagi veel taastama hakatakse.
Uus ja vana kõrvuti:

Postitatud: 02 Juuni T, 2009 17:45
Postitas Autorestauraator
Põhjaplekile on vaja jälle teha üsna palju mitmesuguse kuju ja suurusega sissepressitud süvendeid:
Kui see valmis, siis keevitasin pleki paika:
Nüüd natuke tööd veel uksepostide juures, esmalt keskmine post:
Ja tagumise ukseposti juures ka:
Sellega on põhjapleki "ooper" lõppenud! Nüüd pakiruum.