1. Ülevaade
Postitatud: 23 Aprill N, 2009 21:21
2005. aasta lõpus sai Autorestauraatoriga kaubad maha tehtud, et ostan Ford Juniori, õigemini selle, mis tast veel alles on, ära. Tegu siis 1934. aastal Inglismaal toodetud mudeliga.

Põhilised kere tükid olid kokku pandud, välimuselt oli natuke auto moodi. Peale selle veel hulk vanu, üsna õnnetu väljanägemisega osi.


Laupäeval, 3. detsembril 2005 sai kogu see kraam koju toodud.

See on raaminumber. Auto on tehtud Inglismaal, Dagenhami tehases.
See väike Fordi mudel oli tehtud spetsiaalselt Euroopa vajadusi silmas pidades. Tootmist alustati esmalt 1932. aastal Inglismaal, 1933. aastal Saksamaal Kõlnis. See oli peaaegu samasugune, mõned väikesed erinevused ainult. Mudelinimedena olid kasutusel peale Juniori veel Köln ja Y.
Auto sai juppideks lammutatud. Mõned osad olid ikka üsna viletsakesed. Näiteks oli radiaatorivõre juba rikutud, sisse oli keevitatud mingi teise auto iluvõre:

Sellise asja taastamine on üsna vaevaline.
Esilaternad olid valed:

Kellad armatuurlauas polnud enam originaalid:

Kaks ratast olid õiged, ülejäänud aga juba ringi ehitatud. Ilmselt polnud õige mõõduga rehve saada.

Ka viimasel pildil olevad kaitserauad on üks õige, teine vale mudeli oma.

Mootorist on järgi küll peaaegu kõik tükid, aga need on eri kastides laiali ja tegemist sellega jätkub.



Põhilised kere tükid olid kokku pandud, välimuselt oli natuke auto moodi. Peale selle veel hulk vanu, üsna õnnetu väljanägemisega osi.


Laupäeval, 3. detsembril 2005 sai kogu see kraam koju toodud.

See on raaminumber. Auto on tehtud Inglismaal, Dagenhami tehases.
See väike Fordi mudel oli tehtud spetsiaalselt Euroopa vajadusi silmas pidades. Tootmist alustati esmalt 1932. aastal Inglismaal, 1933. aastal Saksamaal Kõlnis. See oli peaaegu samasugune, mõned väikesed erinevused ainult. Mudelinimedena olid kasutusel peale Juniori veel Köln ja Y.
Auto sai juppideks lammutatud. Mõned osad olid ikka üsna viletsakesed. Näiteks oli radiaatorivõre juba rikutud, sisse oli keevitatud mingi teise auto iluvõre:

Sellise asja taastamine on üsna vaevaline.
Esilaternad olid valed:

Kellad armatuurlauas polnud enam originaalid:

Kaks ratast olid õiged, ülejäänud aga juba ringi ehitatud. Ilmselt polnud õige mõõduga rehve saada.

Ka viimasel pildil olevad kaitserauad on üks õige, teine vale mudeli oma.

Mootorist on järgi küll peaaegu kõik tükid, aga need on eri kastides laiali ja tegemist sellega jätkub.

