Harley-Davidson WLA-42
Postitatud: 15 Aprill K, 2009 16:32
!978 a sügisel otsustasin tuua endale H-D 500 kõrvale teise Harley ,seekord siis WLA. Rattaid oli valida mitmeid, valik langes Paistu kandis olevale rattale. Ratas oli küllaltki komplektne, varustatud ka M-72 külgkorviga, nagu punavägi neid komplekteeris. Külgkorvi jätsin ära toomata ja selle edaspidine saatus mulle teadmata. Mul polnud kavas seda ratast punaväe varustuses esitada.


Rattaga kaasa sain Moskvas 1946 a välja antud käsiraamatu ,kus kõige olulisemaks apsuks oli esim. ja tagumise silindri kepsude vale kujutamine, mistõttu selle raamatu järgi pandi kepsud valesti mootorisse.

Rattaga kaasas olnud raamat aga näitab vastupidist:


Kirjandust H-D - WLA kohta leidus piisavalt. Eriti hea materjal oli rattaga kastis ( nii nad osaliselt lahtivõetuna N. Liitu saabusid) kaasas olnud kokkupanemise instruktsioon.Kolleeg ja sõber Arvo mäletas, kuidas tema isa tollase Täitevkomitee garaazis kastiga saabunud WLA-d kokku oli pannud.Enne kasti avamist oli väikesest luugist välja tulnud võtta instruktsioon ja aku, mis tuli elektrolüüdiga täita ja seisma panna. Aku oli Kuivlaetud , elektrolüüt oli plastmasspudeliga kaasas. Seejärel avati kast ja raamatu järgi algas kokkumonteerimine.Paar pilti näidisena sellest. instruktsioonist. Muide mõni aeg tagasi keegi jänki kuulutas ja pakkus suuri summasid H-D WLA eest sellises sõjaaegses pakendis. Tagajärjetult, nagu mingis vene autoajakirjas mainiti.



Peale selle leidus veel H-D--WLA osade kataloog, kus oli kujutatud terve ratas viimse kui seibi-mutrini.Nii siis algas ratta kokkupanek.Esialgu, veel vene ajal, oli plaan panna rattale alla Iz 3,5 x 18 kummid, jämedamaid polnud võtta. 90-ndate alul aga soomes tööl käies sai hangitud kolm jooksu 4,00x18 kumme nii enda ratastele kui ka sõber Arvi Harleyle.

Mootorisse läksid Türil valatud kolvid

Terv. Enno Öövel.


Rattaga kaasa sain Moskvas 1946 a välja antud käsiraamatu ,kus kõige olulisemaks apsuks oli esim. ja tagumise silindri kepsude vale kujutamine, mistõttu selle raamatu järgi pandi kepsud valesti mootorisse.

Rattaga kaasas olnud raamat aga näitab vastupidist:


Kirjandust H-D - WLA kohta leidus piisavalt. Eriti hea materjal oli rattaga kastis ( nii nad osaliselt lahtivõetuna N. Liitu saabusid) kaasas olnud kokkupanemise instruktsioon.Kolleeg ja sõber Arvo mäletas, kuidas tema isa tollase Täitevkomitee garaazis kastiga saabunud WLA-d kokku oli pannud.Enne kasti avamist oli väikesest luugist välja tulnud võtta instruktsioon ja aku, mis tuli elektrolüüdiga täita ja seisma panna. Aku oli Kuivlaetud , elektrolüüt oli plastmasspudeliga kaasas. Seejärel avati kast ja raamatu järgi algas kokkumonteerimine.Paar pilti näidisena sellest. instruktsioonist. Muide mõni aeg tagasi keegi jänki kuulutas ja pakkus suuri summasid H-D WLA eest sellises sõjaaegses pakendis. Tagajärjetult, nagu mingis vene autoajakirjas mainiti.



Peale selle leidus veel H-D--WLA osade kataloog, kus oli kujutatud terve ratas viimse kui seibi-mutrini.Nii siis algas ratta kokkupanek.Esialgu, veel vene ajal, oli plaan panna rattale alla Iz 3,5 x 18 kummid, jämedamaid polnud võtta. 90-ndate alul aga soomes tööl käies sai hangitud kolm jooksu 4,00x18 kumme nii enda ratastele kui ka sõber Arvi Harleyle.

Mootorisse läksid Türil valatud kolvid

Terv. Enno Öövel.