3. Detailide otsingud
Postitatud: 10 Märts T, 2009 00:28
3. Detailide otsingud
Detailide otsingud on uunikumi ehitamisel kindlasti üks aeganõudvamaid protsesse. Eks sõltub see ka suuresti sellest, mis komplektsuses doonor kätte satub. Lisaks juppidele on olulisel kohal on mitmesuguse kirjanduse ja tehniliste kataloogide otsing.
Esimeses sissejuhatavas punktis on toodud puuduste nimekiri, siinkohal üritan koos pildimaterjaliga anda ülevaate, milliseid juppe on kuidas ja kustkohast täpsemalt hangitud.
Esimese asjana sai asutud otsima esituld. Üsna kähku sai selgeks, et komplektset ja rahuldavas seisukorras esituld (mõistliku hinnaga) on suhteliselt keeruline leida. Üksikuid komponente kohtab internetioksjonitel sageli. Olgu siinkohal öeldud, et enamus puuduolevaid detaile pärineb Saksamaalt või Austriast Ebay vahendusel. Kuna viibisin vahepeal pikemat aega Saksamaal ja saatmiskulud olid minimaalsed, siis jupp-jupi haaval sain detailid kokku. Spidomeeter oli mul juba enne BMW ostu olemas ja ootas oma õiget aega. Kokkuvõttena võib öelda, et selline detailihaaval ost on nagu järelmaksuga ostmine. Odavam see väga ei tulnud, komplekti hind tuli ca. 3500 krooni.

Esituli monteeritult

Süütelukk:

Süütelukk:

Originaalleistang on oma 60 aasta pikkuse kasutuse tagajärjel kõvasti „valu ja vilet“ näinud. Kuidas muidu seletada neid hulganisti nähtavaid deformatsioone. Otsustasin õigemaks muretseda uus, kui osta analoogses seisus lenks Kurtna laadalt. Seekord näkkas jällegi Ebays, kvaliteet on väga hea, õnneks oli must toru ilma kroomita. Pildil on uus lenks minu poolt juba krunditud

Klapid ja selle juhtpuksid on originaalid ja uued. Õnnestus leida sedakorda Eestist.

Kolb on tehtud Türil. Rõngaste päritolu kommenteerida ei oska. Kuuldavasti Honda Civicult???
Detailide otsingud on uunikumi ehitamisel kindlasti üks aeganõudvamaid protsesse. Eks sõltub see ka suuresti sellest, mis komplektsuses doonor kätte satub. Lisaks juppidele on olulisel kohal on mitmesuguse kirjanduse ja tehniliste kataloogide otsing.
Esimeses sissejuhatavas punktis on toodud puuduste nimekiri, siinkohal üritan koos pildimaterjaliga anda ülevaate, milliseid juppe on kuidas ja kustkohast täpsemalt hangitud.
Esimese asjana sai asutud otsima esituld. Üsna kähku sai selgeks, et komplektset ja rahuldavas seisukorras esituld (mõistliku hinnaga) on suhteliselt keeruline leida. Üksikuid komponente kohtab internetioksjonitel sageli. Olgu siinkohal öeldud, et enamus puuduolevaid detaile pärineb Saksamaalt või Austriast Ebay vahendusel. Kuna viibisin vahepeal pikemat aega Saksamaal ja saatmiskulud olid minimaalsed, siis jupp-jupi haaval sain detailid kokku. Spidomeeter oli mul juba enne BMW ostu olemas ja ootas oma õiget aega. Kokkuvõttena võib öelda, et selline detailihaaval ost on nagu järelmaksuga ostmine. Odavam see väga ei tulnud, komplekti hind tuli ca. 3500 krooni.
Esituli monteeritult
Süütelukk:
Süütelukk:

Originaalleistang on oma 60 aasta pikkuse kasutuse tagajärjel kõvasti „valu ja vilet“ näinud. Kuidas muidu seletada neid hulganisti nähtavaid deformatsioone. Otsustasin õigemaks muretseda uus, kui osta analoogses seisus lenks Kurtna laadalt. Seekord näkkas jällegi Ebays, kvaliteet on väga hea, õnneks oli must toru ilma kroomita. Pildil on uus lenks minu poolt juba krunditud
Klapid ja selle juhtpuksid on originaalid ja uued. Õnnestus leida sedakorda Eestist.
Kolb on tehtud Türil. Rõngaste päritolu kommenteerida ei oska. Kuuldavasti Honda Civicult???