MGB-kupee
Postitatud: 03 Märts T, 2009 12:16
Kui juba MGB -jutuks läks, siis oli mul juhus veel üks MGB teha, siin tuli ette võtta juba täielik restaureerimine. Masin oli valget värvi kupee, toodud eestisse rootsist ühe Tartu tohtrihärra poolt. Mees helistas mulle kelleltki kuuldud info põhjal ja kui kuulsin, mis marki masinaga tegu, nõustusin Tartusse masinaga tutvuma sõitma ja peagi oli auto minu wärkstoas.Auto töössevõtmist tingis ka veel see, et kõik vajaminevad jupid lubati kohale tuua ja nii see oli ka.
Lammutasin auto kõigepealt viimse pulgani laiali, järgnes kogu kere puhastamine Vilj. Metallis haavlipritsiga ja järgnev kruntimise protseduur.
Kere kinnitasin töö hõlbustamiseks nn. grilli, nagu lisatud pildil näha on.

Autol tuli vahetada üks esimene poritiib, teine oli millalgi vahetatud juba, samuti olid läbivate roosteaukudega tagatiivad. Otsustasin vahetada tagatiibade alumise poole ,so dekoratiivliistust allapoole jäävad osad.

Veel vajas paikamist vähesel määral auto põhi.
Auto oli tagant saanud kerge müksu, mistõttu läks vahetusse tagumine kaitseraud ja vajas üleslöömist tagapaneeli bensiinikorgi ümbruse osa.

Tagumisi rattakoopaid paikasin nii, et enne poritiiva külgepanekut lõikasin vahetamisele minevad osad välja, paigad aga keevitasin kohale peale poritiiva kinnikeevitamist. Seda oli mugav teha tänu sellele, et kere sai sobivasse asendisse pöörata.
Terv. Enno Öövel.
Lammutasin auto kõigepealt viimse pulgani laiali, järgnes kogu kere puhastamine Vilj. Metallis haavlipritsiga ja järgnev kruntimise protseduur.
Kere kinnitasin töö hõlbustamiseks nn. grilli, nagu lisatud pildil näha on.

Autol tuli vahetada üks esimene poritiib, teine oli millalgi vahetatud juba, samuti olid läbivate roosteaukudega tagatiivad. Otsustasin vahetada tagatiibade alumise poole ,so dekoratiivliistust allapoole jäävad osad.

Veel vajas paikamist vähesel määral auto põhi.
Auto oli tagant saanud kerge müksu, mistõttu läks vahetusse tagumine kaitseraud ja vajas üleslöömist tagapaneeli bensiinikorgi ümbruse osa.

Tagumisi rattakoopaid paikasin nii, et enne poritiiva külgepanekut lõikasin vahetamisele minevad osad välja, paigad aga keevitasin kohale peale poritiiva kinnikeevitamist. Seda oli mugav teha tänu sellele, et kere sai sobivasse asendisse pöörata.
Terv. Enno Öövel.