Harley-Davidson 500 Lõpetuseks
Postitatud: 08 Veebruar P, 2009 13:51
Kevadeks oligi rattaga asi niikaugel, et sai veel elektrijuhtmed peale panna ja viimased asjad külge.

Rattale õnnestus hiljem leida ka lisavarustusena müüdud spidomeeter.Soidomeetri ajam kinnitati tagaratta juurde ja selle sai kinnitada tagaratast alt ära võtmata, sest see suurem hammasratas, mis kodarate külge on kinnitatud. koosneb kahest poolest mis omavahel ühendatakse. Nii et selle lisa võis kasvõi sealsamas poe nurga taga külge monteerida!

Spidomeeter ise kinnitub kronsteiniga paagi peale ja on sellise konstruktsiooniga, et näitab õieti, olenemata pöörlemissuunast. Seega võis seda paigutada vasakule või paremale poole ratast, olenes, kuspool vaba koht on, st. veoketi vastaspoole.

Ratas sai lõplikult valmis 1976. a. Esimesed " tuleristsed " aga Riias 1977. a kokkutulekul. Sellest väike tähelepanuavaldus ka.

Selle spidomeetri leidmine on jälle teine lugu.
Tervitab Enno Öövel.

Rattale õnnestus hiljem leida ka lisavarustusena müüdud spidomeeter.Soidomeetri ajam kinnitati tagaratta juurde ja selle sai kinnitada tagaratast alt ära võtmata, sest see suurem hammasratas, mis kodarate külge on kinnitatud. koosneb kahest poolest mis omavahel ühendatakse. Nii et selle lisa võis kasvõi sealsamas poe nurga taga külge monteerida!
Spidomeeter ise kinnitub kronsteiniga paagi peale ja on sellise konstruktsiooniga, et näitab õieti, olenemata pöörlemissuunast. Seega võis seda paigutada vasakule või paremale poole ratast, olenes, kuspool vaba koht on, st. veoketi vastaspoole.
Ratas sai lõplikult valmis 1976. a. Esimesed " tuleristsed " aga Riias 1977. a kokkutulekul. Sellest väike tähelepanuavaldus ka.

Selle spidomeetri leidmine on jälle teine lugu.
Tervitab Enno Öövel.