11. Puhastamine, krunt ja põhi
Postitatud: 03 Jaanuar L, 2009 21:42
Kuna maalriga sai eelnevalt kokku lepitud, et tema alustab oma töid kokkupandud kerega mis on igalt poolt puhastatud, krunditud ja põhja alt lõplikult värvitud ning meie oma tahtmise järgi ka mastiksiga kaetud siis tuligi hakata endal veidi eeltööd tegema.
Kogu plekiosa silikoonipesuainega rasvadest ja saastast puhastatud lasin talle selga korraliku kihi epokrunti.
Kui ka kõikvõimalikud vahed ja prigud olid kruntvärviga üle ujutatud, katsin auto põhja musta PUR värviga
Kui värvikiht oli veidi aega kuivanud ja sõrmega katsudest veel mõnusalt naksus siis sai juba kasutatud spetsiaalset püstolit põhjamastiksi pealekandmiseks:
Seda STF-i kummimöginat lasin kohe mõnuga, kokku äkki 3 mm kihi. See kaitseb auto põhja kivitäkete ja muude löökide eest mis muidu värvi lahti lööksid ja sealt juba roostetamine pihta hakkaks.
Lõpptulemus pärast kuivamist jääb päris ilus.
Kui kõikvõimalikud kerejupid eelkirjeldatult üle käidud, tabas sama saatus ka Triumphi raami.
Nagu näha, siis raamatutarkust loetakse ikka siis kui praktiline pool juba läbitud

Kogu plekiosa silikoonipesuainega rasvadest ja saastast puhastatud lasin talle selga korraliku kihi epokrunti.

Kui ka kõikvõimalikud vahed ja prigud olid kruntvärviga üle ujutatud, katsin auto põhja musta PUR värviga
Kui värvikiht oli veidi aega kuivanud ja sõrmega katsudest veel mõnusalt naksus siis sai juba kasutatud spetsiaalset püstolit põhjamastiksi pealekandmiseks:
Seda STF-i kummimöginat lasin kohe mõnuga, kokku äkki 3 mm kihi. See kaitseb auto põhja kivitäkete ja muude löökide eest mis muidu värvi lahti lööksid ja sealt juba roostetamine pihta hakkaks.
Lõpptulemus pärast kuivamist jääb päris ilus.
Kui kõikvõimalikud kerejupid eelkirjeldatult üle käidud, tabas sama saatus ka Triumphi raami.
Nagu näha, siis raamatutarkust loetakse ikka siis kui praktiline pool juba läbitud
