9. "Stanged"
Postitatud: 29 Detsember E, 2008 20:42
Alustuseks niipalju, et antud Triumph Heraldil stanged ehk põrkerauad kui sellised puuduvad. On ainult 1mm plekist "vormid" mis annavad autole tugevama välimuse ja vägagi kaheldava turvatunde kokkupõrke juhuks.
Igatahes, korda tuli need plekid teha ja auto külge saada.
Pean ütlema, et esimene pilk neile auklikele kõverikele just kõige positiivsemaid emotsioone ei pakkunud, pigem hakkas mõttes alternatiive nende lappimisele otsima.

Peale selle, et nad veidi auklikud olid, ei tahtnud nad sugugi ka auto külge sobida.
Aga midagi pidi nendega ette võtma.
Ei hakka siinkohal jälle täpsemalt seda lappimisprotsessi kirjeldama, seda kõike illustreerib vast alljärgnev pilt kus näha peaaegu kogu töökäik.
Väljalõigatavad kohad teibiga märgitud, üks lapp juba valmis tehtud ja osaliselt keevitatud, kõrval näha veel auklik osa mis ootab oma järge.
Kui lappimistööd tehtud, hakkasin neid juppe ka auto külge sobitama. Nähes et vanade kronsteinidega pole midagi peale hakata, eemaldasin kohe kõik need kõverikud mis "stangesid" kere küljes peaks hoidma
Lihtsam ju kohe uus teha kui hakata sellest käkist midagi aretama.
Kõige rohkem tegemist oli esiosa plekiga, kuna seda olid ilmselt noored autohuvilised kunagi "tuuninud". Alumine osa oli suvaliselt eemaldatud ja selle asemele käkerdatud mingisugune "moodne" plastikust spoiler. Loomulikult rändas see spoiler otseteed prügikasti ja selle asemele tuli midagi plekist teha.
"Esistange" remonditud ja ka auto külge monteeritud.
Sama ka tagaosaga.
tagastange ja nö. küljeosad on tegelikult eraldi tükid ja need ühendatakse tagumiste "sarvede" all.
Igatahes, korda tuli need plekid teha ja auto külge saada.
Pean ütlema, et esimene pilk neile auklikele kõverikele just kõige positiivsemaid emotsioone ei pakkunud, pigem hakkas mõttes alternatiive nende lappimisele otsima.


Peale selle, et nad veidi auklikud olid, ei tahtnud nad sugugi ka auto külge sobida.
Aga midagi pidi nendega ette võtma.
Ei hakka siinkohal jälle täpsemalt seda lappimisprotsessi kirjeldama, seda kõike illustreerib vast alljärgnev pilt kus näha peaaegu kogu töökäik.

Väljalõigatavad kohad teibiga märgitud, üks lapp juba valmis tehtud ja osaliselt keevitatud, kõrval näha veel auklik osa mis ootab oma järge.
Kui lappimistööd tehtud, hakkasin neid juppe ka auto külge sobitama. Nähes et vanade kronsteinidega pole midagi peale hakata, eemaldasin kohe kõik need kõverikud mis "stangesid" kere küljes peaks hoidma

Lihtsam ju kohe uus teha kui hakata sellest käkist midagi aretama.
Kõige rohkem tegemist oli esiosa plekiga, kuna seda olid ilmselt noored autohuvilised kunagi "tuuninud". Alumine osa oli suvaliselt eemaldatud ja selle asemele käkerdatud mingisugune "moodne" plastikust spoiler. Loomulikult rändas see spoiler otseteed prügikasti ja selle asemele tuli midagi plekist teha.

"Esistange" remonditud ja ka auto külge monteeritud.

Sama ka tagaosaga.

tagastange ja nö. küljeosad on tegelikult eraldi tükid ja need ühendatakse tagumiste "sarvede" all.