Porsche 356, 1960
Postitatud: 13 Detsember L, 2008 11:26
Aasta oli 2002.
Üks Soome vanatehnikaharrastaja oli muretsenud Saksast Porsche 356. Auto oli selle kohta öelda pisut palju, aga kõik komponendid, et sellest vanatehnikarallidel osalemiseks sobiv sõiduriist ehitada, olid olemas küll!
Kui auto kere minu juurde jõudis, oli pilt selline:

Kere kandmik oli enam-vähem ühes tükis. Keegi oli juba varem seda remontida püüdnud, kuid loobunud üritusest.
Kaasas oli hulga tükke, värvi ja pahtliga kaetud ja seetõttu päris õiget nägu.

Vasakpoolne uks, pakiruumi (esimene) luuk ja katuseluuk.

Õhuavaga mootorikate ja kaugemal parempoolne uks.

Midagi oli tule ümbruse juures puhastatud, ukseposti juurest oli suur tükk välja lõigatud.

Uksekarbi ja põhja juures oli midagi tehtud.

Tagumine ots oli peaaegu terve.
Et asjast mingi ülevaade saada, koorisin kõigepealt maha pigimastiksi:

Kere alaosas oli seda ohtralt. 50-liitrine nõu sai täis!
Siis liivapritsipuhastusse.

Poritiivad olin eelnevalt maha lõiganud.
Servad olid roostest hõredaks söödud. Ka oli seda juba enne lapitud.

Algul olin üsna nõutu, aga tundus, et võiks hakata taastama põhjakontuure.

Varsti saigi põhi paika ja kerel tekkis juba mingi jäikus.


Järjekorras asusin pakiruumi- esiotsa kallale:


Pakiruumi luuk:


Peale lappimist:


Uksed olid rooostest üsna puretud:

Parempoolse ukse kallal oli juba midagi toimetatud, aga kuju oli vale ja võtsin selle ka lahti:

Uksed on ehitatud väga paksud. Seda selleks, et küljeklaas ära mahuks.
Ehitus on küllaltki primitiivne, seetõttu oli algosadeks lahutamine lihtne.



Kui detailid lapitud, sai hakata uksi jälle kokku monteerima.


Järjekorras olid esimesed poritiivad. Erilised iludused need ei olnud.




Siis tagumine ots:


... ja tagaporitiivad:


Hakkaski ring peale saama:


Enne äraviimist sai krunt ka peale:


Värvitöö tehti Eestis, kokkupanek Soomes:


See pilt on tehtud juba võistlusolukorras:

Üks Soome vanatehnikaharrastaja oli muretsenud Saksast Porsche 356. Auto oli selle kohta öelda pisut palju, aga kõik komponendid, et sellest vanatehnikarallidel osalemiseks sobiv sõiduriist ehitada, olid olemas küll!
Kui auto kere minu juurde jõudis, oli pilt selline:

Kere kandmik oli enam-vähem ühes tükis. Keegi oli juba varem seda remontida püüdnud, kuid loobunud üritusest.
Kaasas oli hulga tükke, värvi ja pahtliga kaetud ja seetõttu päris õiget nägu.

Vasakpoolne uks, pakiruumi (esimene) luuk ja katuseluuk.

Õhuavaga mootorikate ja kaugemal parempoolne uks.

Midagi oli tule ümbruse juures puhastatud, ukseposti juurest oli suur tükk välja lõigatud.

Uksekarbi ja põhja juures oli midagi tehtud.

Tagumine ots oli peaaegu terve.
Et asjast mingi ülevaade saada, koorisin kõigepealt maha pigimastiksi:

Kere alaosas oli seda ohtralt. 50-liitrine nõu sai täis!
Siis liivapritsipuhastusse.

Poritiivad olin eelnevalt maha lõiganud.
Servad olid roostest hõredaks söödud. Ka oli seda juba enne lapitud.

Algul olin üsna nõutu, aga tundus, et võiks hakata taastama põhjakontuure.

Varsti saigi põhi paika ja kerel tekkis juba mingi jäikus.


Järjekorras asusin pakiruumi- esiotsa kallale:


Pakiruumi luuk:


Peale lappimist:


Uksed olid rooostest üsna puretud:

Parempoolse ukse kallal oli juba midagi toimetatud, aga kuju oli vale ja võtsin selle ka lahti:

Uksed on ehitatud väga paksud. Seda selleks, et küljeklaas ära mahuks.
Ehitus on küllaltki primitiivne, seetõttu oli algosadeks lahutamine lihtne.



Kui detailid lapitud, sai hakata uksi jälle kokku monteerima.


Järjekorras olid esimesed poritiivad. Erilised iludused need ei olnud.




Siis tagumine ots:


... ja tagaporitiivad:


Hakkaski ring peale saama:


Enne äraviimist sai krunt ka peale:


Värvitöö tehti Eestis, kokkupanek Soomes:


See pilt on tehtud juba võistlusolukorras:
