BMW-340 seisukord.
Postitatud: 08 Detsember E, 2008 11:43
Altpoolt masinat vaadates midagi meeldivat ei olnud küll, aga eks see olnud ette arvata. Väljalaskeaasta ikkagi 1950. Ja kui siin mõne õnneliku noorsandi Mosse või Ziguli põhjaga võrrelda siis võib öelda, et ega meiesuguse rõõmustamiseks palju vaja ei olegi!
Hea oli see, et keevituse- paikamise jälgi ei paistnud olevat, Pobeda tagasilla kinnitusplaadid olid ka poltühendusel .Põhi oli tugevalt roostes küll, kuid kusagilt läbi vajunud veel ei olnud. Aga oma silm on kuningas.




Armatuurlaualt oli näidikuteplokk puudu ja asendatud opel-mosse näidikutega, roolirattaks oli mingi isetehtud sportrool. Kahjuks oli aga roolisammas lühemaks tehtud.
Kindalaeka kaas oli samuti asendatud plekist luugiga. Nüüdseks on leitud õiged näidikud ja alumiiniumvalu luugid.

Esiistmeteks olid Ziguli kuidagi nurgeti paigutatud istmed. Ka soojendus oli "omal kohal"


Plaanis on autole anda nii seest kui väljastpoolt originaalilähedane "nägu", käiguosast edaspidi.
Tervitab Veteran.
Hea oli see, et keevituse- paikamise jälgi ei paistnud olevat, Pobeda tagasilla kinnitusplaadid olid ka poltühendusel .Põhi oli tugevalt roostes küll, kuid kusagilt läbi vajunud veel ei olnud. Aga oma silm on kuningas.




Armatuurlaualt oli näidikuteplokk puudu ja asendatud opel-mosse näidikutega, roolirattaks oli mingi isetehtud sportrool. Kahjuks oli aga roolisammas lühemaks tehtud.
Kindalaeka kaas oli samuti asendatud plekist luugiga. Nüüdseks on leitud õiged näidikud ja alumiiniumvalu luugid.

Esiistmeteks olid Ziguli kuidagi nurgeti paigutatud istmed. Ka soojendus oli "omal kohal"


Plaanis on autole anda nii seest kui väljastpoolt originaalilähedane "nägu", käiguosast edaspidi.
Tervitab Veteran.