1. leht 1-st
Istmed
Postitatud: 02 Jaanuar K, 2019 20:22
Postitas alopex
Sai siis pööningult esiistmed garaaži tiritud ja seljatoe polstrid lahti harutatud.
Polstrina on kasutatud meriheina. Hiljem on sinna veel lisatud vatiini ja porolooni.
Siin on näha, et poroloon on muutunud pulbriks.
Siin siis esiistme skelett

Re: Istmed
Postitatud: 02 Jaanuar K, 2019 20:45
Postitas alopex
Istmete seljatugi on üpris madal.Kuna auto oli käigus igapäevaselt, siis madala seljatoega on ebamugav
sõita.Tõenäoliselt minu isa (oli üle keskmise pikk mees) on istmete seljatugesid (kaassõitja oma ka) üritanud
nõksu tõsta kõrgemale.
Istmesiinid on kinnitatud kruvidega vineerpõhjale. Siinid ise on kõverad ja väga väsinud olekuga.
Istmesiinide vastused on samuti pragulised,väändunud ja keevitamisega mitmeid kordi parandatud.
Parandamiseks on kasutatud kõikvõimalikke materjale

Re: Istmed
Postitatud: 09 Jaanuar K, 2019 20:25
Postitas alopex
Re: Istmed
Postitatud: 29 Jaanuar T, 2019 20:46
Postitas alopex
Otsustasin panna tänapäevased istmesiinid. Eks ta natuke piinama jääb, aga vanad jätan alles ja kui kunagi
keegi tahab need ümber teha originaalide vastu, siis mingid eeskujud on olems

]
Näha jääb ainult edasi-tagasi liigutamise kang. Sellele raamile tuleb peale iste ja seda tänapäevast istme liigutamise
kangi hakkab näha olema minimaalselt.
Seljatoe raamid lähevad Poola. Kui hoolega vaadata, siis raami ülemine osa on kroomitud (nikeldatud ?) ja seal
see siis taastatakse.

Re: Istmed
Postitatud: 11 September K, 2019 20:20
Postitas alopex
Istme alusplaat on nüüd kinnitatud siinidele.

Istmepadja proovimine raamile.
Poolast jõudsid tagasi ka kroomitud-nikeldatud seljatoe raam. Täna siis sai alumine- ja seljatoeraam ka ühendatud.

Re: Istmed
Postitatud: 30 Oktoober K, 2019 21:42
Postitas alopex
Esiistmete raamid on kokku keevitatud ja siinidel kenasti jooksma pandud.
