Juba auto keret koju tuues oli näha,et mõningad asjad vajavad kohendamist. Mis on sellise töö puhul ka täiesti loomulik.
Ei kirjutanud sellest foorumis kuna "Autorestaraator" Märt Aare kirjutas mulle:" Eks ma pean muidugi enda tehtud jamad ära parandama".Peale mitmekuist ootamist ja kirjavahetust tegi ka mõne väiksema näpuka korda.Umbes nädal tagasi ütles mulle,et tema paremini ei oska teha.Võtku ma mõni parem plekksepp kes asjad korda teeb!! Tema jaoks on see projekt lõppenud ja soovis mulle edu.
Riputan siia üles mõned pildid ja kohad mis vajasid ja vajavad veel ringi tegemist.
Sidurivõlli ava asukoht nihkes. Eeskujuks oli vana raam,mõõtkavas joonis,näidisraam ja piduri peapump.
Vana ava kinni ja uus ava tehtud.
Tugipuks paigas
Roolikarbiava raami sees 30mm vales kohas.
Kontrollisin jooniselt ja käisin Lõuna-Eestis raami üle mõõtmas mis oli kunagi Märdile viidud näidiseks teme töökotta.
Tegin ava ise õigesse kohta ja Märt keevitas auguservale tüki juurde.
Ununes teha ukseavamise lingi kronku kinnituskoht uksele.
Märdi variant.
Ukselukkule polnud võimalik kahte kinnituskruvi sisse keerata. Puidu ja luku vahel tühjus. Tegin tüki sisse.
Mittevajalik ava jäänud kinni panematta.
Nüüd hiljem parandust tehes tuli Märdil asi välja selline. Soovitas hermetsi peale panna!!
Katuse tagumine kinnitusserv vale nurga all.Kui auto koos igavesti vilets ringi teha.
Aknaava jooksis ülevalt 7mm kokku.Üleval puudus täielikult vahe aknaava ja aknaraami vahel.
Alumised nurgad veel korda tegematta. Aknaraam oli töökojas näidiseks. Ilmselt ei proovitud kordagi.
Autorestaraator ei uskunud,et selline tihend käib aknale. Kui vahed õiged siis käib küll.
Tagasild ei läinud paika.Tunnel liiga pikk.Tagasild oli töökojas. Ilmselt ei proovitud.
