5. Käigukast
Postitatud: 14 Märts T, 2017 20:53
Käesolev K-750 väljus tehasest veel vanatüübi käigukastiga. Kui mootorratta oma õuele veeretasin, siis käimalöömisvänt käis tühja ning pedaal loksus iseloomulikult. Kohe projekti alguses sai käigukast vähe puhtamaks tehtud ja sisse piilutud. Mäletamist mööda oli primaarvõll küllaltki kulunud, muud suuremat tookord võhiku silm ei tuvastanud. Õnneks leidis hea sõber vanarauast tuliuue primaarvõlli ning see sai sisse pistetud. Pärast oli käigukast komplekteerimise ajal veel prooviks peal.
Nüüd jõudis kätte aeg hakata käigukasti remondile rohkem tähelepanu pöörama. Alustuseks võtsin ette kulunud käiguvahetusmehhanismi välimise osa. Loomulikult on kulunud pedaali võllid/tihvtid, siinkohal paistab, et puksid on kõvemast materjalist, sest nendel on kulumisjäljed minimaalsed. Samuti on kulunud hoob, hoova võll ja murdunud on ka selektori üks hammastest. Võllidega sai küljest eemaldatud. Hoovad ja hoova võlliga tuleb midagi ette võtta, hetkel paremas konditsioonis isendeid leidnud pole.



Nüüd jõudis kätte aeg hakata käigukasti remondile rohkem tähelepanu pöörama. Alustuseks võtsin ette kulunud käiguvahetusmehhanismi välimise osa. Loomulikult on kulunud pedaali võllid/tihvtid, siinkohal paistab, et puksid on kõvemast materjalist, sest nendel on kulumisjäljed minimaalsed. Samuti on kulunud hoob, hoova võll ja murdunud on ka selektori üks hammastest. Võllidega sai küljest eemaldatud. Hoovad ja hoova võlliga tuleb midagi ette võtta, hetkel paremas konditsioonis isendeid leidnud pole.