6.MOOTORI REMONT.
Postitatud: 27 Märts P, 2016 21:03
Esialgu kui hakkasime autot osandama oli plaan mootorit üldse mitte lahti võtta ja nii mahukat remonti
nagu lõpuks sai tehtud ei plaaninud.Mootor käivitus hästi, õlirõhk ei langenud oluliselt ka mitte
mootori soojenedes, plaanisime välist uuenduskuuri.


Millegipärast tekkis mul ikkagi väike kahtlus hinge kui mõtlesin auto sünniaastale ja nii saigi karteripõhi
eemaldatud, keerasin lahti ka ühe kepsupea ja nähes, et tegemist valatud laagritega mis juba visuaalsel
vaatlusel tundusid küllaltki kulunud, siis saigi otsustatud, et teeme mootorile täieliku remondi.


Nii nõgist ja pigitand bensiinimootorit pole uuel Eesti ajal näinudki.



Lähebki mootori osandamiseks.



Peale vändakaelte mõõtmist selge, et võll tuleb lihvida esimesse remontmõõtu.Helistasin Soome
R-koneistusse, küsisin võlli lihvimise kohta ja ka kepsudesse liuglaagrite paigaldamise
võimalikkusest. Sain selge ja konkreetse vastuse, kui laagrid olemas siis võtavad ootetööna ette.
Mulle igati sobilik, oligi vaja Soomes paaris kohas külas käia ja vanatehnika poolepealt kutsus
Simo Pyykkonen Mobilia autonäituse uue ekspositsiooni avamisele Kangasalal.
Niisiis vänt, kepsud ja mootoriplokk auto peale ning Kerava poole minema.

Soomes käidud.



Vahemärkusena niipalju, et seekord ei taasta ma autot üksinda, vaid käed külge on pannud
ka mõlemad pojad Janno ja Tanel. Olen õnnelik, et suutsin ka neid mõlemaid nakatada selle
ravimatu pisikuga. Need kolm päeva mis ma Soomes suvitasin on poisid töötoas kõva tööd
teinud. Tulemus alljärgnevatel piltidel.







Nookuri teljes olevad õlikanalid olid täiesti kinni, vana kuivanud nõgi täis.



Koos Taneliga paneme mootori kokku.







Terv. Raivo
nagu lõpuks sai tehtud ei plaaninud.Mootor käivitus hästi, õlirõhk ei langenud oluliselt ka mitte
mootori soojenedes, plaanisime välist uuenduskuuri.
Millegipärast tekkis mul ikkagi väike kahtlus hinge kui mõtlesin auto sünniaastale ja nii saigi karteripõhi
eemaldatud, keerasin lahti ka ühe kepsupea ja nähes, et tegemist valatud laagritega mis juba visuaalsel
vaatlusel tundusid küllaltki kulunud, siis saigi otsustatud, et teeme mootorile täieliku remondi.
Nii nõgist ja pigitand bensiinimootorit pole uuel Eesti ajal näinudki.
Lähebki mootori osandamiseks.
Peale vändakaelte mõõtmist selge, et võll tuleb lihvida esimesse remontmõõtu.Helistasin Soome
R-koneistusse, küsisin võlli lihvimise kohta ja ka kepsudesse liuglaagrite paigaldamise
võimalikkusest. Sain selge ja konkreetse vastuse, kui laagrid olemas siis võtavad ootetööna ette.
Mulle igati sobilik, oligi vaja Soomes paaris kohas külas käia ja vanatehnika poolepealt kutsus
Simo Pyykkonen Mobilia autonäituse uue ekspositsiooni avamisele Kangasalal.
Niisiis vänt, kepsud ja mootoriplokk auto peale ning Kerava poole minema.
Soomes käidud.
Vahemärkusena niipalju, et seekord ei taasta ma autot üksinda, vaid käed külge on pannud
ka mõlemad pojad Janno ja Tanel. Olen õnnelik, et suutsin ka neid mõlemaid nakatada selle
ravimatu pisikuga. Need kolm päeva mis ma Soomes suvitasin on poisid töötoas kõva tööd
teinud. Tulemus alljärgnevatel piltidel.
Nookuri teljes olevad õlikanalid olid täiesti kinni, vana kuivanud nõgi täis.
Koos Taneliga paneme mootori kokku.
Terv. Raivo