Tagasild
Postitatud: 26 September L, 2015 20:44
Tagasillaga oli seis eriti nutune,sest austerlased väidavad,et see on tänu oma tehnilisele lahendusele selle auto nõrgemaid kohti.Nii mõnedki autod pidid seisma just puuduva tagasilla pärast.
Kõigepealt leidsin mõned pildid interneti avarustest ja sain teada milline ta võiks välja näha.


Paar aastat tagasi jalutasin Tagadi laadal,lootuse kaotanud sealt midagi oma autole leida. Siis hakkas silma ühe Ford Transiti
kastist Steyri tagasilla sukk (õõts). Peremees Agu oli selle kodunt kaasa võtnud lihtsalt huvi pärast,et kas keegi tunneb ära.
Agu oli kunagi kuuekümnendatel omanud sellist autot.Väitis,et kodus võib tagasillast veel mõndagi olla.Ei saanud öösel magada.Lendasin järgmisel päeval võrumaale.Tegin kogu varandusele põhjaliku inventuur,kuid mitte midagi tagasillast.Lohutuseks leidsin ühe siduri ja kaks käsipiduri kangi.

Ühel ilusal päeval kirjutas mulle tuttav sakslane,et ega minul poleks talle pakkuda veepumpa.Mina vastu,et võib-olla leiangi.
Tema aga leidis mulle tagareduktori korpuse ja teise poole suka.

Lätist sain tagasilla sisust midagi.Kõik jupid vajavad taastamist või uute tegemist.

Laagrid nässus.Jama selles,et muhvid ise laagri sisesaaleks.
Peale kõhklusi otsustasin muhvile peale keevitada.Õnneks leidsin ka sobiva laagri.




Rummu tegin ringi tänapäevastest.
Originaalis rattalaagrid erimõõtudega ja selliseid tänapäeval ei müüda.





Korpuse kumerate pindada taastamine.
Kaanel mõni kümnendik maha.

Lihvpastat vahele ja treipinki.


Sain lõtkud välja ja pinnad ka paremaks.


Staasikamad autode taastajad on mulle ikka rääkinud,et puuduvad osad tulevad ise koju.Peab vist uskuma hakkama.
Päris mitmed aastad tagasi suhtlesin härrasmehega Eestist kes arvas,et temal võib-olla on Steyri tagasild.Olin siis muidugi õhinas ja ikka helistasin talle üle paari nädal. Kuna sain erineva vastuseid, arvasin ,et sellel jutul pole põhja.
Olin juba teema unustanud,sest viimasest suhtlusest oli 2,3 aastat möödas kui sain meili."Sild olemas!"
Tegimegi vahetust. Tema sai mida tema tahtis ja mina mida mina tahtsin.
Ega ta uus pole aga asja peaks saama.





Sateliidi korpuse uued puksid.

Teo laagrid asendasin koonusrullidega

Laserist

Kõigepealt leidsin mõned pildid interneti avarustest ja sain teada milline ta võiks välja näha.


Paar aastat tagasi jalutasin Tagadi laadal,lootuse kaotanud sealt midagi oma autole leida. Siis hakkas silma ühe Ford Transiti
kastist Steyri tagasilla sukk (õõts). Peremees Agu oli selle kodunt kaasa võtnud lihtsalt huvi pärast,et kas keegi tunneb ära.
Agu oli kunagi kuuekümnendatel omanud sellist autot.Väitis,et kodus võib tagasillast veel mõndagi olla.Ei saanud öösel magada.Lendasin järgmisel päeval võrumaale.Tegin kogu varandusele põhjaliku inventuur,kuid mitte midagi tagasillast.Lohutuseks leidsin ühe siduri ja kaks käsipiduri kangi.
Ühel ilusal päeval kirjutas mulle tuttav sakslane,et ega minul poleks talle pakkuda veepumpa.Mina vastu,et võib-olla leiangi.
Tema aga leidis mulle tagareduktori korpuse ja teise poole suka.
Lätist sain tagasilla sisust midagi.Kõik jupid vajavad taastamist või uute tegemist.
Laagrid nässus.Jama selles,et muhvid ise laagri sisesaaleks.
Peale kõhklusi otsustasin muhvile peale keevitada.Õnneks leidsin ka sobiva laagri.
Rummu tegin ringi tänapäevastest.
Originaalis rattalaagrid erimõõtudega ja selliseid tänapäeval ei müüda.
Korpuse kumerate pindada taastamine.
Kaanel mõni kümnendik maha.
Lihvpastat vahele ja treipinki.
Sain lõtkud välja ja pinnad ka paremaks.
Staasikamad autode taastajad on mulle ikka rääkinud,et puuduvad osad tulevad ise koju.Peab vist uskuma hakkama.
Päris mitmed aastad tagasi suhtlesin härrasmehega Eestist kes arvas,et temal võib-olla on Steyri tagasild.Olin siis muidugi õhinas ja ikka helistasin talle üle paari nädal. Kuna sain erineva vastuseid, arvasin ,et sellel jutul pole põhja.
Olin juba teema unustanud,sest viimasest suhtlusest oli 2,3 aastat möödas kui sain meili."Sild olemas!"
Tegimegi vahetust. Tema sai mida tema tahtis ja mina mida mina tahtsin.
Ega ta uus pole aga asja peaks saama.
Sateliidi korpuse uued puksid.
Teo laagrid asendasin koonusrullidega
Laserist