Esisild
Postitatud: 24 September N, 2015 18:55
Pean tunnistama pattu ,et kui ma 80-tel selle auto soetasin oli veel säilinud esisild, väga kehvas olukorras aga siiski. Igatahes seda tänaseks enam pole ja sellepärast teen selle uue .Suureks abiks on muidugi laenuks saadud esisilla tükid ja originaal joonised aastast 1934, auto kodumaalt Austriast.
Kõik algab lõpututest abinõude tegemisest.


Esimene proov

Kaugeltki kõik ei õnnestu esimese korraga

Kuid midagi siiski

Saab juba laenuks saadud näidisega võrrelda

Kronkud vesilõikusest põiki vedrudele

Rihtimine

Nüüd vaja valmistada näidise järgi uued vedru kammitsad .Selleks sai lõigatud toorikud vesilõikuses.


Toorikud lihvitud ja keermestatud


Valmis


Vedrude valmistamine









Käändmikud
Kõige pealt toorikud ja 3d joonised koopiate järgi.

Abiks vana hea 1k62.

Detailid freesimisest.

Otsad treisin ise.

Käändtelje poldid ja vedrusõrmed tsementeeritud ja lihvitud.


Valmis

Puuduvad ka piduriplekid ja klotsid ,õnneks on laenuks näidised.

Kõik algab jälle abinõudest.


Tuli välja esimese prooviga!


Ise olen rahul.

Piduriklotsi toorikud ja abinõu.





Valmis



Kõik algab lõpututest abinõude tegemisest.
Esimene proov
Kaugeltki kõik ei õnnestu esimese korraga
Kuid midagi siiski
Saab juba laenuks saadud näidisega võrrelda
Kronkud vesilõikusest põiki vedrudele
Rihtimine
Nüüd vaja valmistada näidise järgi uued vedru kammitsad .Selleks sai lõigatud toorikud vesilõikuses.
Toorikud lihvitud ja keermestatud
Valmis
Vedrude valmistamine

Käändmikud
Kõige pealt toorikud ja 3d joonised koopiate järgi.
Abiks vana hea 1k62.
Detailid freesimisest.
Otsad treisin ise.
Käändtelje poldid ja vedrusõrmed tsementeeritud ja lihvitud.
Valmis
Puuduvad ka piduriplekid ja klotsid ,õnneks on laenuks näidised.
Kõik algab jälle abinõudest.
Tuli välja esimese prooviga!
Ise olen rahul.

Piduriklotsi toorikud ja abinõu.
Valmis