2. Komplekteerimine
Postitatud: 25 Juuli L, 2015 22:14
Perioodil sügis 2014 kuni kevad 2015 oli mootorratas ja külgkorv osandatud eesmärgiga vaadata üle kõik sõlmed ja selgitada välja, millised detailid vajavad remonti või väljavahetamist. Reaalsus osutus küllaltki nutuseks. Polnud ühtegi sõlme, mis ei oleks vajanud tähelepanu. Originaalmootori karteri põhjast leidsin ühe kolvi pinnalaotuse. Raami selgroogu hoidis ainult paak koos, isegi murdepinnad olid juba ümaraks hõõrdunud. Lisaks oli raam igat pidid „loomulikult“ kõver (NL kvaliteedi musternäide). Osavalt oli omavahel alumiiniumtraadi abil kombineeritud uuema rattarummu jaoks mõeldud reduktori korpus ja väike rattarumm. Üllatavalt hästi ja mõlgivabalt on säilinud paak. Sai tehtud nimekiri vajaminevatest osadest ja otsingud võisid alata.
Osandatuna nägi asi sellisena välja.



Hetkeseisuga on suurem osa puuduvaid osi leitud, kuid ideaalist puudu veel:
1) "tagurpidi" heebel (det.nr 7211129); - olemas!
2) heas seisus väiksema rummuga velg; - olemas!
3) (kahvliga) kardaanivõll (l=~310 mm); - olemas!
4) uus süüteluku kate (koos plastikuga); - olemas!
5) uus veneaegne korvikate.
Konkreetsete juppide otsingu ja leidmisega kaasnes paljude mitteoluliste juppide kogunemine, mida just otseselt vaja polnud.
Õnnestus hankida rida tuliuusi (veneaegseid) juppe:
1) Väntvõll;
2) spidomeeter;
3) tagumine kiige;
4) reduktori korpus;
5) kolvirõngaid;
6) süütevõtmeid;
7) reduktori nuutvõll;
8) jaotushammasrattad;
9) tõukurite juhtpuksid;
10) käigukasti vedav võll;
11) peegel;
12) tagumine ratta võll;
13) trossid;
14) süütepool;
15) sadula kummipuhvrid;
16) jagaja rootorid;
17) kardaaniristid;
18) kardaaniristi plekk-kapsel;
19) reduktori „taldrik“;
20) kaasreisija „sang“;
21) klappe;
22) nukkvõll;
23) erinevaid kummipukse.
24) reduktori kaaned;
25) kardaani kummileevendid;
26) jm pisidetaile.
Kevade lõpuks sai suurem osa puuduvaid detaile kogutud ning võtsin plaani panna kogu tsikkel uuesti kokku, et veenduda osade sobivuses ja poltide-mutrite olemasolus. Nagu arvata oligi, siis nii mõnigi asi vajas näppimist, et ta õigesti omale kohale sobituks. Peale komplekteerimist plaanin alustada ükshaaval sõlmede ja detailide remonti. Kõik, mis vähegi kannatab, teen ise. Esialgu vast keskendun plekkosadele.
Osandatuna nägi asi sellisena välja.
Hetkeseisuga on suurem osa puuduvaid osi leitud, kuid ideaalist puudu veel:
1) "tagurpidi" heebel (det.nr 7211129); - olemas!
2) heas seisus väiksema rummuga velg; - olemas!
3) (kahvliga) kardaanivõll (l=~310 mm); - olemas!
4) uus süüteluku kate (koos plastikuga); - olemas!
5) uus veneaegne korvikate.
Konkreetsete juppide otsingu ja leidmisega kaasnes paljude mitteoluliste juppide kogunemine, mida just otseselt vaja polnud.
Õnnestus hankida rida tuliuusi (veneaegseid) juppe:
1) Väntvõll;
2) spidomeeter;
3) tagumine kiige;
4) reduktori korpus;
5) kolvirõngaid;
6) süütevõtmeid;
7) reduktori nuutvõll;
8) jaotushammasrattad;
9) tõukurite juhtpuksid;
10) käigukasti vedav võll;
11) peegel;
12) tagumine ratta võll;
13) trossid;
14) süütepool;
15) sadula kummipuhvrid;
16) jagaja rootorid;
17) kardaaniristid;
18) kardaaniristi plekk-kapsel;
19) reduktori „taldrik“;
20) kaasreisija „sang“;
21) klappe;
22) nukkvõll;
23) erinevaid kummipukse.
24) reduktori kaaned;
25) kardaani kummileevendid;
26) jm pisidetaile.
Kevade lõpuks sai suurem osa puuduvaid detaile kogutud ning võtsin plaani panna kogu tsikkel uuesti kokku, et veenduda osade sobivuses ja poltide-mutrite olemasolus. Nagu arvata oligi, siis nii mõnigi asi vajas näppimist, et ta õigesti omale kohale sobituks. Peale komplekteerimist plaanin alustada ükshaaval sõlmede ja detailide remonti. Kõik, mis vähegi kannatab, teen ise. Esialgu vast keskendun plekkosadele.