1. leht 2-st
13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 25 November T, 2014 11:59
Postitas Autorestauraator
Autokere tagaosa võiks tinglikult jaotada kaheks: küljed ja tagaosa.
Kõigepealt küljed. Pildil on need tumepunased:
Peale väikest töötlust ja puhastamist lagunesid need tagaosa küljest ise lahti:
Ega siin taastada midagi eriti ei ole.
Uutele plekkidele tuli natuke kuju anda ja siin nad on:

Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 28 November R, 2014 15:53
Postitas Autorestauraator
Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 03 Detsember K, 2014 18:07
Postitas Autorestauraator
Edasi tuleb tagavararatta süvend, selline:
Alumine serv on kaunikesti roostetanud. Ja servapidi läheb pragu. Ilmselt on tagaosa olnud pidevas "kiikumises" ja nii on pragu kerge tekkima. Teen uue serva "L" kujuga:
Nüüd on vaja süvendile uus põhi teha:
Kui põhi keevitatud, tuleb keskele suur ava lõigata ja serv kergelt tagasi keerata:
Ja lõpuks süvend ja koonus kokku panna:
Kokku siiski veel ei keevita. Mõned plekid on tugevalt roostes. Need peavad enna puhastusest läbi käima!
Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 10 Detsember K, 2014 12:09
Postitas Autorestauraator
Edasi tuleks hakata tagaosa katteplekki remontima. Kust otsast seda alustada? Selge on see, et kõik servad vajavad väljavahetamist. Alumises osas... võibolla enamgi.
Alustan ülemisest servast. Nii saab plekile vähemalt kinnituse:
Tagapleki lõikasin keskelt pooleks, nii on teda lihtsam manipuleerida.
Edasi keskosa, vaade seestpoolt, kus on näha pleki üldine seisukord - roostesüvendid on olemas, aga plekil veel siiski tugevust piisavalt:
Nii ikka edasi:
... kuni ühel hetkel enam ainult serva vahetusega piirduda ei saa. Aga enne on vaja ära oodata varuratta kinnitus, mis rändas puhastusse...
Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 15 Detsember E, 2014 15:12
Postitas Autorestauraator
Ülemised nurgad...
Vasak pool:
Ja parem pool:
Pleki fikseerimine:
Seestpoolt:

Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 19 Detsember R, 2014 12:27
Postitas Autorestauraator
Nüüd siis küljed:
Siit tuleb kõik katkine ära lõigata ja uus tükk asenduseks teha.
Vormimisel kasutan väntvasarat:
Seest:

Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 23 Detsember T, 2014 12:17
Postitas Autorestauraator
Parem pool:
Peale keevitust:
Nüüd on siis ülemise poole kuju enam-vähem olemas.
Mis alumisest osast saab?
Seda peab fotode järgi uurima hakkama...
Aga enne tulevad jõulud! Häid pühi kõigile!
Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 30 Detsember T, 2014 15:44
Postitas Autorestauraator
Selle fotoga pole suurt midagi teha. Originaal alumine serv on juba aastaid tagasi kadunud.
Mul on kaks pilti, mis võibolla midagi näitaks:
Ja siis on ühe restaureeritud auto pilt, mis vist küll kõige õigemini tehtud pole, aga siiski...
Nende andmete põhjal peab midagi otsustama.
Alustan altpoolt, põhja tegemisega, kuna nii on lihtsam:

Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 07 Jaanuar K, 2015 18:25
Postitas Autorestauraator
Tagaosa nurk tuleb teha nii, et tagatiib sujuvalt tagaseinaga liituks. Ühe teise kere tagatiib on selline:
Arvan, et siingi tuleb midagi sarnast aretada...
Tiiva kinnitus käib altpoolt, puitkaarte sisse kruvidega. Tagaosas puitu pole, sinna teen mutrid sisse.

Re: 13. Kere tagaosa/ der hintere Teil der Karosserie
Postitatud: 09 Jaanuar R, 2015 17:20
Postitas Autorestauraator