Ford G987T kabiin
Postitatud: 10 November E, 2014 21:08
Ühel päeval helistas üks rootsi härrasmees ja küsis, kas ta võib oma Fordi kabiini tuua meie töökotta plekitööde tegemiseks. Algul mõtlesin, et see töö nii väike on, et ei hakka foorumisse teemat tekitama. Projekt osutus siiski nii palju suureks, et otsustasin mõningad pildid üles panna. Seda enam, et uusi projekte tuleb foorumisse viimasel ajal niigi vähe.
Tegemist on Saksa Fordiga. Toodetud on seda mudelit aastatel 1939-1942 ca paarkümmend tuhat. Säilinud eksemplare on aga üsna vähe. USA Fordist eristab Saksa oma eelkõige sirge tuuleklaas. Ameerikas toodetud olid V-kujulise esiklaasiga.


Tagumise paneeli oli keegi juba Rootsis liivapritsiga nii kõveraks lasknud, et lihtsam oli see uue vastu vahetada kui hakata lappima.


Üks ülevaatlikum pilt ka vahele.

USA Fordile toodetakse tänapäeval mitmeid plekkdetaile, kaasaarvatud kabiini nurgad. Aga kuju on ikkagi niipalju erinev, et mõistlik on vajalikud plekid ise teha.



Uksed olid ka juba varem remonditud. Seega polnud õigeid mõõte esialgu kuskilt võtta. Lõpuks õnnestus Põhja-Norrast uste alumise poole joonised saada.


Järgmine suurem probleem tekkis selle astmega poritiiva ja küljepaneelide vahel. Tundus kuidagi ebaloogiline olevat, et see nii peabki olema. Sõjaaegsed, kaugelttehtud originaalfotod justkui tõendasid astme olemasolu. Kuna ühtki pilti polud ju sel ajal tehtud nimetatud astme jäädvustamiseks. siis kinnituse saamiseks uurisime asja edasi. Austraalias on veidi uuem Saksa Fordi komplektne isend. Selle omaniku sõbra kaudu saime astme originaalsusele usaldusväärse kinnituse.

Poritiiva tagumine serv.


Nendele konksudele toetub küjepaneeli alumine serv. Mõõdud jällegi Austraaliast.

Poritiiva välimine serv.

Originaalne iluliist ovaalse esivõre ümbert oli küll olemas aga väga kehvas seisus. Tänapäevase uustoodangu kohta sain USA st vastuse, et pole saadaval. Vana USA päritolu liistu eest küsitakse aga min. tuhat $. Omanik polnud nõus seda ostma. Seda enam, et polnud ka üldse kindel, et see Saksa esivõre külge istuks. Tegin siis pika päeva tööd ja sain uue liistu valmis. Kuna kogu auto värvitakse üle Saksa "välihalliga", siis väntvasara tööjäljed näha ei jää. Kroomialuse liistu saamiseks peaks rakiseid veidi siluma.



Tegemist on Saksa Fordiga. Toodetud on seda mudelit aastatel 1939-1942 ca paarkümmend tuhat. Säilinud eksemplare on aga üsna vähe. USA Fordist eristab Saksa oma eelkõige sirge tuuleklaas. Ameerikas toodetud olid V-kujulise esiklaasiga.


Tagumise paneeli oli keegi juba Rootsis liivapritsiga nii kõveraks lasknud, et lihtsam oli see uue vastu vahetada kui hakata lappima.


Üks ülevaatlikum pilt ka vahele.

USA Fordile toodetakse tänapäeval mitmeid plekkdetaile, kaasaarvatud kabiini nurgad. Aga kuju on ikkagi niipalju erinev, et mõistlik on vajalikud plekid ise teha.



Uksed olid ka juba varem remonditud. Seega polnud õigeid mõõte esialgu kuskilt võtta. Lõpuks õnnestus Põhja-Norrast uste alumise poole joonised saada.


Järgmine suurem probleem tekkis selle astmega poritiiva ja küljepaneelide vahel. Tundus kuidagi ebaloogiline olevat, et see nii peabki olema. Sõjaaegsed, kaugelttehtud originaalfotod justkui tõendasid astme olemasolu. Kuna ühtki pilti polud ju sel ajal tehtud nimetatud astme jäädvustamiseks. siis kinnituse saamiseks uurisime asja edasi. Austraalias on veidi uuem Saksa Fordi komplektne isend. Selle omaniku sõbra kaudu saime astme originaalsusele usaldusväärse kinnituse.

Poritiiva tagumine serv.


Nendele konksudele toetub küjepaneeli alumine serv. Mõõdud jällegi Austraaliast.

Poritiiva välimine serv.

Originaalne iluliist ovaalse esivõre ümbert oli küll olemas aga väga kehvas seisus. Tänapäevase uustoodangu kohta sain USA st vastuse, et pole saadaval. Vana USA päritolu liistu eest küsitakse aga min. tuhat $. Omanik polnud nõus seda ostma. Seda enam, et polnud ka üldse kindel, et see Saksa esivõre külge istuks. Tegin siis pika päeva tööd ja sain uue liistu valmis. Kuna kogu auto värvitakse üle Saksa "välihalliga", siis väntvasara tööjäljed näha ei jää. Kroomialuse liistu saamiseks peaks rakiseid veidi siluma.


