BMW 321, 1948
Postitatud: 04 November T, 2008 08:16
2003. aasta.

Selline kaheukseline, 1948 aastal ehitatud kerega masin oli ühel päeval töökojas.
Olukorraga tutvudes ja vähehaaval juppe ära keerates oli pilt selline:



Värvi alt paljastuv ei olnud meeldiv:

Kuna raam oli üsna õnnetu, sai kere raami küljest lahti lõigatud:

Mingeid raami osasid oli soov siiski säilitada, aga kerge see ei olnud:

Suurem osa raamist tuli uus ehitada:

Põhjaplekkidel üritasin säilitada spetsiifilisi kohti:

Esisild taastati Tartus:

Esiseina paika sobitaminbe:


Nina:







Uksed:







Tagaosa:



Puutööd ka sekka:

Kui kere koos, kandus pearõhk maalriruumi:


Põhjatööd:

Krundid, pahtlid:

Üksikute detailidega läks asi kiiremini:


Esimesed kihid värvi olid heledad, siis kummimastiks:




Siis parandused, lihvimised, krundid…

Lõpuks tumeda värviga:

… ja uued parandused:

Lõpuks hakkas asi ilmet võtma:

Ka päevavalguses hakkas pind meeldima:

Edasi tuli pikem paus:

Lõpuks hakkasime autot ka kokku panama. Aga siin oli tuhat probleemi: kõik mis külge läks, tuli korda teha, taastada või uus osa valmistada:
Iluvõrede sisud:



Iluliistud:

Puitpõrand:

Istmed:

Rattad:

Astmelauad:

Klaasid:



Mootor, summuti:


Kütusepaak, pedaalid, torustikud:



Selline ta sai, aga päris valmis pole ta tänagi:

Rohkem pilte.

Selline kaheukseline, 1948 aastal ehitatud kerega masin oli ühel päeval töökojas.
Olukorraga tutvudes ja vähehaaval juppe ära keerates oli pilt selline:



Värvi alt paljastuv ei olnud meeldiv:

Kuna raam oli üsna õnnetu, sai kere raami küljest lahti lõigatud:

Mingeid raami osasid oli soov siiski säilitada, aga kerge see ei olnud:

Suurem osa raamist tuli uus ehitada:

Põhjaplekkidel üritasin säilitada spetsiifilisi kohti:

Esisild taastati Tartus:

Esiseina paika sobitaminbe:


Nina:







Uksed:







Tagaosa:



Puutööd ka sekka:

Kui kere koos, kandus pearõhk maalriruumi:


Põhjatööd:

Krundid, pahtlid:

Üksikute detailidega läks asi kiiremini:


Esimesed kihid värvi olid heledad, siis kummimastiks:




Siis parandused, lihvimised, krundid…

Lõpuks tumeda värviga:

… ja uued parandused:

Lõpuks hakkas asi ilmet võtma:

Ka päevavalguses hakkas pind meeldima:

Edasi tuli pikem paus:

Lõpuks hakkasime autot ka kokku panama. Aga siin oli tuhat probleemi: kõik mis külge läks, tuli korda teha, taastada või uus osa valmistada:
Iluvõrede sisud:



Iluliistud:

Puitpõrand:

Istmed:

Rattad:

Astmelauad:

Klaasid:



Mootor, summuti:


Kütusepaak, pedaalid, torustikud:



Selline ta sai, aga päris valmis pole ta tänagi:

Rohkem pilte.