2. Uste taastamine
Postitatud: 03 Jaanuar N, 2013 22:27
Ustega alustasin vasakpoolsest. Millegipärast oli see oluliselt suuremate roostekahjustusega kui parempoolne, kuigi mõlemad uksed tunduvad olevat selle auto originaalid. Peale värvi ja klaasriidekihtide eemaldamist oli seisukord selline, nagu pildilt näha. Nii raamil kui välisplekil tuleb alumine osa uus teha. Kuna märkimisväärsed kahjustused on vaid mõnekümne mm ulatuses alumisest servast ülespoole, siis kogu ukse lahtiharutamine polnud otstarbekas.

Alustasin nurkadest.


Nurgad tehtud, lõikasin keskelt roostetanud osad välja. Seejärel välimise pleki asendamine. Siis sisemine.


Veeäravoolu avad ja tihendikinnitamise tüübli avad.(väikesed)

Uks valmis.



Parempoolne uks oli, nagu eelpool öeldud, oluliselt paremas seisus. Klaasriidega ei olnud paigatud. Välisplekil läbivaid auke polnud. Sisemisel raamil oli paar väiksemat auku. Kui oleks odavalt tahtnud läbi ajada, võinuks ka piirduda ainult raami parandamisega. Tavaliselt on sellistel topeltpekiga kohtadel kahe pinna vahel korralik roostepesa ja allesjäänud materjal juba nii õhuke, et mõne aasta pärast on augud läbi ja värv koorub. Seega vahetasin siingi alumised servad ära.



Alustasin nurkadest.


Nurgad tehtud, lõikasin keskelt roostetanud osad välja. Seejärel välimise pleki asendamine. Siis sisemine.


Veeäravoolu avad ja tihendikinnitamise tüübli avad.(väikesed)

Uks valmis.



Parempoolne uks oli, nagu eelpool öeldud, oluliselt paremas seisus. Klaasriidega ei olnud paigatud. Välisplekil läbivaid auke polnud. Sisemisel raamil oli paar väiksemat auku. Kui oleks odavalt tahtnud läbi ajada, võinuks ka piirduda ainult raami parandamisega. Tavaliselt on sellistel topeltpekiga kohtadel kahe pinna vahel korralik roostepesa ja allesjäänud materjal juba nii õhuke, et mõne aasta pärast on augud läbi ja värv koorub. Seega vahetasin siingi alumised servad ära.

