7. Liivaprits ja krunt
Postitatud: 01 Jaanuar T, 2013 22:12
Kvaliteetse liivapritsitöö tegemiseks tuli kere panna niiöelda "grilli" vahele kus seda saab igatpidi keerutada ja igale nurgatagusele ka ligi pääseks. Niisama külje peale keerates või kusagil telfri otsas riputades jääb ikka varjatud kohti ja kes teab mis kerest peale sellist solgutamist järgi jääks.
Samuti on peale puhastamist keerutades hea liiv igalt poolt välja saada.
Liivapritsimees oli ülirahul, peale pritsimist ütles et ta ei tee enam mitte ühtegi autot ilma selle kaadervärgita.

Luukere koju tagasi.



Nagu näha on põhimõtteliselt kõik topeltplekiga kohad läbi roostetanud, vaid üks näide paljudest.

Traatharjaga liivatolm maha ja happekrunt peale.


Samuti on peale puhastamist keerutades hea liiv igalt poolt välja saada.
Liivapritsimees oli ülirahul, peale pritsimist ütles et ta ei tee enam mitte ühtegi autot ilma selle kaadervärgita.

Luukere koju tagasi.
Nagu näha on põhimõtteliselt kõik topeltplekiga kohad läbi roostetanud, vaid üks näide paljudest.
Traatharjaga liivatolm maha ja happekrunt peale.