Tere.
Riias käidud ja nüüdseks ka reisiväsimusest puhanud. Pärnust asusime teele laupäeva hommikul kella kuuest paksu uduga.
1. Arvo Jung - Austin Seven 1936.
2. Raivo Hannus - Nash Ambassador 1932 (Auto omanik Üllar Suvemaa)
3. Anu ja Toomas Kirsipuu - Cadillac Touring Sedan 1937.
4. Tanel Hannus - Willys Overland CJ2A 1948.
5. Jarkko Räma - VW Karman Cab. 1955 (FIN)
6. Rita ja Ülo Kirst - Lincoln Premiere 1957
7. Sirje ja Väino Karu - M 20 Pobeda 1955
8. Janno Hannus - Ford Edsel Ranger 1959
9. Ervin Karu - Zaz 965A 1966
10.Pentti Hervasti - MB 1966 (FIN) Kahjuks hakkas Pentti auto mootor paha kolinat tegema ja tema asemele tuli Agu Hanson - M 21 1967.
11. Erki Teemägi - Volvo Amazon 1969
Kuna tänavu tähistas AAK oma 40a juubelit siis oli kogu üritus korraldatud suurejooneliselt ja väga heal tasemel.Osalejaid kokku üle neljasaja ja sellepärast jagati osalejad nelja rühma.
1. Esimese rühma moodustasid mootorrattad,registreerimis numbrid sajani.
2. Teise rühma moodustasid autod vanuses 55 aastat ja vanemad.
3. Kolmanda rühma moodustasid NSVL-i tehaste toodang.
4. Neljandasse rühma kuulusid autod vanuses 55a. ja nooremad.
Riia Automuuseumi parklasse jõudsime hommikul kella 9.00-ks.Edasi läks kõik väga sujuvalt,korraldajate esindajad olid kõigis parklates,kui tekkis küsimusi,oli kelle poole abisaamiseks pöörduda.
Osalejate registreerimine toimus muuseumi fuajees nelja laua juures,igale osalejate rühmale eraldi teenindajad.
Numbrid autodele külge ja siis jäi väheke aega ka teiste kohaletulnud autodega tutvumiseks.
Kuna ise kuulusin Üllari NASH-iga teise rühma siis edasi kirjutan selle
liikumisest.
Kõigepealt ühiselt kaks ringi Pikernieksil, väheke ootamist kuni kõik osalejad vanuse järjekorras paraadsõiduks kolonni paigutati ja kell 11 anti start paraadsõiduks.
Vanim osalenud auto NASH 1922.
Jällegi läks kõik väga sujuvalt,vaatamata sellele,et sõitsime mööda tiheda liiklusega Vabaduse ielat.Kolonni turvasid Läti valitsuse eskortte
turvavad politsei mootorratturid ja kella 12.00-ks parkisime autod Kongresside Palee ette väljanäituseks.Sellist rahvamassi mis oli sinna kohale tulnud,ei osanud küll vist keegi oodata.Kohati tekkis tunne,et nõrgemad tallatakse jalgade alla ja mis nende ilusate -hinnaliste autodega veel juhtuda võib.Aga kuuldavasti lõppes kõik hästi.
Täpselt kokkulepitud ajal kell 13.00 alustas kogu osalejate kolonn liikumist Cesise suunas.Linna piirini sõitsime koos,aga sealt edasi läks iga rühm oma teed.Meile,vanakeste rühmale oli valitud kõige otsem tee,mööda Pihkva mnt.Kuna kolonn liiklus kiirusega,mis sobilik kõige vanematele,siis paljudel uuematel kippusid mootorid üle kuumenema ja tehti mitmeid peatusi.
Cesise linna piiril ootas meid jällegi kaks politsei autot ja nemad eskortisid meid läbi linna Cesise lossi pea sissekäigu ette väljakule.Tervituseks mängis linna puhkpilli orkester ja kohale oli tulnud jällegi hulk toredat ja sõbralikku publikut.
Ei mäletagi mis jututeemaks oli, aga küllap ikka autod ja ladus korraldus
Kuna ilm oli soe,+26 ja jäätisemüüjaid ainult üks,siis tuli järjekorras seista isegi pool tundi.
Lõunasööki pakuti lossi aias.
Sünnipäeva pidu peeti puhkekompleks Mezrozes"es(Metsroos)Päris suur kompleks,mahutab korraga kuni 3000 inimest,aga sisemajutust ainult 150-le,ülejäänud peavad leppima telgis magamisega.
Olevat olnud ka suur ühistelk juhuks kui oleks sadama hakanud,siis need kes lageda taeva all tukkuma jäävad oleks sinna vihmavarju transporditud.
Pildid õhtusest sünnipäevapeost tulevad homme.
Lõpetuseks lisan pildi meie kingitusest
ja pühapäeva hommikul ennast koduteele sättides.
Koduteele asus ka vanim osalenud auto NASH 1922 (omanik Leedukas)
