1. Algus: põhja ja küljekarpide taastamine
Postitatud: 29 Juuli P, 2012 22:01
UUS PROJEKT.
Auto siis selline, nagu juuresolevalt pildilt näha võib. Plymouth Deluxe Business Coupe. Käiguosa markeeringu järgi P-15. Toodetud on seda mudelit aastatel 1946-1948 16117 tükki.
Auto on toodud jällegi USA-st.

Keretüübi kohaselt peaks see auto olema ühe istmereaga või siis erandina omama taga kokkukäivat lisaistet. Siia oli aga pandud täismõõduline pikk tagapink, puuklotsid ilusti toeks.

Kui polster ja iste välja said selgus, et tegemist on ikkagi kodukäsitööga. Originaalvahesein oli maha võetud ja tahapoole alumiiniumpulkadest ja papist uus tehtud.

Pildil auto parempoolne küljekarp. Esimesel pildil ka ilusti näha. Lähemal vaatlusel selgus, et ajalehed olid pandud pahtlit toetama. Mis lehega tegu ja millal pandud selgub kindlasti hiljem.

Naabrimees käis vaatamas ja imestas, et auto just Ameerikast toodud ja juba GAZ-i mootor peale pandud... Tegelikult muidugi originaalmootor, mis küll Dodge algupära. Chrysleri korporatsiooni kuuluvad margid kasutasid enamus seda mootorit.

Pärast seda kui paar suuremat tsinkpleki tahvlit ja tõrvapapi kihti olid põrandalt üles võetud, selgus, et allpool on veel mõned kihid katuseplekki.

Eks see oli näha juba esialgsel vaatlusel, et põhja peab uue tegema. Säilinud on õnneks niipalju küll, et kuju ja mõõdud kätte saab.

Auto siis selline, nagu juuresolevalt pildilt näha võib. Plymouth Deluxe Business Coupe. Käiguosa markeeringu järgi P-15. Toodetud on seda mudelit aastatel 1946-1948 16117 tükki.
Auto on toodud jällegi USA-st.

Keretüübi kohaselt peaks see auto olema ühe istmereaga või siis erandina omama taga kokkukäivat lisaistet. Siia oli aga pandud täismõõduline pikk tagapink, puuklotsid ilusti toeks.

Kui polster ja iste välja said selgus, et tegemist on ikkagi kodukäsitööga. Originaalvahesein oli maha võetud ja tahapoole alumiiniumpulkadest ja papist uus tehtud.

Pildil auto parempoolne küljekarp. Esimesel pildil ka ilusti näha. Lähemal vaatlusel selgus, et ajalehed olid pandud pahtlit toetama. Mis lehega tegu ja millal pandud selgub kindlasti hiljem.

Naabrimees käis vaatamas ja imestas, et auto just Ameerikast toodud ja juba GAZ-i mootor peale pandud... Tegelikult muidugi originaalmootor, mis küll Dodge algupära. Chrysleri korporatsiooni kuuluvad margid kasutasid enamus seda mootorit.

Pärast seda kui paar suuremat tsinkpleki tahvlit ja tõrvapapi kihti olid põrandalt üles võetud, selgus, et allpool on veel mõned kihid katuseplekki.

Eks see oli näha juba esialgsel vaatlusel, et põhja peab uue tegema. Säilinud on õnneks niipalju küll, et kuju ja mõõdud kätte saab.
