
4.Tagaosa remont
4.Tagaosa remont
Aeg läheb kiiresti, üle kahe aasta on möödas kui viimati kirjutasin Aero taastamisest. Tänavu märtsi keskel sai siis uue hooga alustatud ja kõigepealt tõstsin kere osad uuele raamile,et veenduda kas raami keevitamisel tekkinud viga õnnestub peita; tõmbas 3-4 mm propellerisse. Nüüd tuleb esiosa paremat nurka väheke tõsta ja siis on visuaalselt kõik ok.








Re: 4.Tagaosa remont
Seis selline.



Liivapritsus käidud

Pakiruumi põhi saab vahetatud.


Janno lasi happekrundi peale




Liivapritsus käidud

Pakiruumi põhi saab vahetatud.


Janno lasi happekrundi peale


Re: 4.Tagaosa remont
Tagaosa alumised nurgad.






Re: 4.Tagaosa remont
Tagumised rattakoopad.














Re: 4.Tagaosa remont
Tagumised poritiivad





Mulle tunduvad need tiivad paras peavalu, sellepärast otsustasin appi kutsuda vanameister Arvo Jungi. Õnneks juhtus ka Arvol enne kevade tulekut väheke vabam aeg olema, et sai kohe tulla. Ise jään rohkem õpipoisi ja projektijuhi rolli.








Mulle tunduvad need tiivad paras peavalu, sellepärast otsustasin appi kutsuda vanameister Arvo Jungi. Õnneks juhtus ka Arvol enne kevade tulekut väheke vabam aeg olema, et sai kohe tulla. Ise jään rohkem õpipoisi ja projektijuhi rolli.



Re: 4.Tagaosa remont
Tagaosa küljed ja suunatule "pesad".







