1. leht 2-st
Kere
Postitatud: 08 Detsember N, 2011 12:07
Postitas leevi
Kere on nii seest kui ka väljast liivapritsitud ja üle harjatud.
Postitatud: 14 Detsember K, 2011 00:23
Postitas leevi
Puhastatud kere on punkteeritud uuele raamile.
Postitatud: 20 Jaanuar R, 2012 22:57
Postitas leevi
Mootoriruumi küljeplekid on paigas. Alt ja ülevalt on servad vahetatud. Hea et pilutused olid heas korras ja õnnestusid alles jätta. Uue pilutuse tegemine oleks väga aeganõudev olnud.
Re: Kere
Postitatud: 07 Juuni N, 2012 01:48
Postitas leevi
Tere jälle ka siin teemas!
Peale mõningast pausi võtsime ka BMW uuesti käsile. Jätkame auto esiosaga, kus viimati pooleli jäime.
A-piilarid tuli mõlemad lahti lõigata, kuna piilarid olid nii seest kui väljast osaliselt läbi roostetanud. Eelkõige nende alumised ääred:
Sisemised pinnad, mida hiljem värvida ei saa, said värvitud:
Kuna keevitus tõmbab plekki kokku ja sellise koha peal on seda pea võimatu uuesti tagasi venitada, siis pidevõmbluse asemel keevitasime harvemate punktidega:
Järgmiseks võtsime ette tulemüüri. Kuna vana müür oli aja jooksul erinevate lukkseppade poolt suure vasara ja muude taoliste tööriistadega väga halba konditsiooni viidud, siis asendame enamuse sellest:

Re: Kere
Postitatud: 28 Juuni N, 2012 01:55
Postitas leevi
Re: Kere
Postitatud: 01 Juuli P, 2012 22:28
Postitas leevi
Re: Kere
Postitatud: 30 Juuli E, 2012 11:50
Postitas leevi
Re: Kere
Postitatud: 01 August K, 2012 00:20
Postitas leevi
Re: Kere
Postitatud: 22 September L, 2012 02:28
Postitas leevi
Tere! Üle pika aja postitan mõned edasiminekud BMW-st.
Parempoolne koobas on samuti koos, tugevdused tagasi küljes ja tagant värvitud:
Edasi sai valmistatud uus aknalaud:
Pagasiruumi põhja tugevdus-kolnurgad:
Siis läks töö tagumise otsa tegemisele, mida on tõenäoliselt mitmete avariide ja ülesehitamiste, samuti roostetanud kohtade väljavahetamiste tagajärjel oluliselt muudetud. Samas võib öelda, et antud isendi "tagumik" on suhteliselt heas korras, võrreldes paljude 326-tega, mida siiani näinud oleme:
Kuna originaal-äärest palju järel ei olnud, pidime terve ääre uue tegema. Riia automuuseumi 326 pealt mõõdetud andmete/jooniste abil paigaldasime tugeva, originaal kumerusi kopeeriva, abirakise, mille peale on lihtsam äärt üles ehitada:

Re: Kere
Postitatud: 24 September E, 2012 21:21
Postitas leevi