Auto osadeks ja haavlipritsi alla
Postitatud: 27 Juuni R, 2008 23:50
Lammutamine on üks kiiremini edenevaid töid.

Iga päev sai natuke masinat lahti harutatud.Samas muutus pilt ka auto seisundist selgemaks. Auto remondiks oli kasutatud mitmeid kättesaadavaid remondimaterjale. Siin on näiteks klaasriie ja EPO liim.

Roosteuss on pugenud igasse võimalikku kohta .

Lausa ime, et auto üldse ühes tükis püsis.

Ühel päeval oli siis seis selline , et auto raam koos kerega sai tõstetud veoauto kasti

ja sõit võis alata Viljandi Metalli haavlipritsi alla.

Olin jõudnud selgusele, et see projekt võtab mul aega ja seega oli soov peale haavlipritsi ka kere rooste vältimiseks kergelt kruntida.Kruntimise töö tehti ära samas, kus haaveldaminegi.

Nüüd oli auto jõudnus tagasi kodugaraazi ja pidi hakkama mõtlema, kuidas ja millises järjekorras midagi tegema hakata. Samas oli hea meel, et rooste, EPO, klaasriie, mitmed kihid pahtlit oli autolt läind ja seega kõik remonti vajavad kohad kenasti ka näha.

Iga päev sai natuke masinat lahti harutatud.Samas muutus pilt ka auto seisundist selgemaks. Auto remondiks oli kasutatud mitmeid kättesaadavaid remondimaterjale. Siin on näiteks klaasriie ja EPO liim.
Roosteuss on pugenud igasse võimalikku kohta .
Lausa ime, et auto üldse ühes tükis püsis.
Ühel päeval oli siis seis selline , et auto raam koos kerega sai tõstetud veoauto kasti
ja sõit võis alata Viljandi Metalli haavlipritsi alla.
Olin jõudnud selgusele, et see projekt võtab mul aega ja seega oli soov peale haavlipritsi ka kere rooste vältimiseks kergelt kruntida.Kruntimise töö tehti ära samas, kus haaveldaminegi.
Nüüd oli auto jõudnus tagasi kodugaraazi ja pidi hakkama mõtlema, kuidas ja millises järjekorras midagi tegema hakata. Samas oli hea meel, et rooste, EPO, klaasriie, mitmed kihid pahtlit oli autolt läind ja seega kõik remonti vajavad kohad kenasti ka näha.