8. leht 35-st
Postitatud: 15 September T, 2009 07:04
Postitas Aspelund
Jah, originaal läks teadmata suurusega rahalise panuse, mõne Audi tehasemuuseumi eksponaadi ning AU originaalitruu koopia eest Audi tehasemuuseumile.
Mis seal salata: sakslastel oli selle masina talletamiseks ning restaureerimiseks ikka hoopis teine võimalustepagas kui lätlastel eales oleks olnud.
A.
Postitatud: 04 Oktoober P, 2009 17:35
Postitas Autorestauraator
VonSten on skanneerinud järjekordse karbitäie Enno Ööveli slaide.
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... emId=29377
Esimesel lehel on pildid normaalsuuruses, teiselt alates aga liiga suured. Ehk keegi asjameestest oskab need õigesse mõõtu teha!
Postitatud: 04 Oktoober P, 2009 18:48
Postitas pelle
Autorestauraator kirjutas:VonSten on skanneerinud järjekordse karbitäie Enno Ööveli slaide.
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... emId=29377
Esimesel lehel on pildid normaalsuuruses, teiselt alates aga liiga suured. Ehk keegi asjameestest oskab need õigesse mõõtu teha!
Nüüd kõik pildid ka normaalses suuruses.
Postitatud: 05 Oktoober E, 2009 09:11
Postitas Autorestauraator
Martin Muhu juhtis tähelepanu, et Valentin Koldre albumis olev pilt:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... emId=20471
...ei ole mitte Steyr, vaid Aero Sort 50, 1937. Tegin pildi allkirja paranduse.
Tänud!
Postitatud: 05 Oktoober E, 2009 13:48
Postitas Aspelund
Numbrist A1 veel niipalju, et ühel hetkel oli see võidusõiduauto Studebaker küljes. Igatahes ühel Raudalu maantee 1 km kiirusvõistlusel on see auto ees selgelt loetav.

[/img]
Postitatud: 15 Oktoober N, 2009 22:50
Postitas pelle
EAG-s on väljas ka Eesti Autoklubi liikmete nimekiri aastast 1934 ja 1938.
Seal on selline rida:
SS JAGUAR
A-1(G)
STANDARD
A-1(G)
Johannes Freybach, kaupmees (äri Joh. Freybach), Tallinn
Selle järgi oleks nagu numbrimärk A-1 olnud nendel aastatel Freybach-i autode küljes. Teab äkki keegi, mida tähendab sulgudes G numbrimärgi järel?
Postitatud: 19 Oktoober E, 2009 22:34
Postitas pelle
Sattusin sellise loo otsa. (TTÜ ajaleht, 13.juuni 2008, originaal siin:
http://www.ttu.ee/doc.php?3642)
Esimesel pildil on igatahes Buicki 37 aasta mudel, mitte Studebaker.
Rohkem ei oska kommenteerida.

Postitatud: 01 November P, 2009 23:02
Postitas pelle
Veel riigijuhtide sõidukeid. Auto numbrimärgi järgi pilt tehtud ilmselt 1935.
Kohta täpselt ei oska tuvastada (Pärnu ehk?).
Autoks Buicki 1934 aasta mudel. Millise asutuse autoga täpsemalt tegemist, ei ole teada.

Postitatud: 02 November E, 2009 00:34
Postitas manic
Jälle väga hea pilt Pelle!
Auto kohta ei oska praegu kommenteerida, reg-nr ei ütle ka midagi.
Aga koht on tõesti Pärnu.
Ja sündmus võib olla Pätsi saabumine Pärnusse paarinädalasele suvepuhkusele 12.07.1935.
Sellest kirjutavad järgmise päeva lehed, kuigi pilte juures enamasti pole.
Aga Päevalehes märgitakse, et Pätsi vastuvõtt Pärnu linnas toimus paar minutit enne kella viit "suure silla otsas", kuhu oli kogunenud paartuhat inimest. Riigivanemat tervitas aukompanii eesotsas linnapea O. Kask ning punaseid roose kinkisid garnisoni ohvitseridekogu naisklubi ja naiskodukaitse esindused.
Nii et pidulikkuse poolest võiks sobida küll.
Ei tea Pärnut nii hästi, kas Andreksoni kaubamaja Laidoneri 4 võis asuda suure silla otsas?
Aga mis puutub neid (G)-numbreid, siis mina ei ole sellest siiani aru saanud, mida nende all mõeldi. Kusagil jäi kord silma mingi sõnum või artikkel, kus mainiti autot "garaa¸inumbriga". Aga see võis tähendada ka nn autopargi numbrit (nagu on bussidel).
Postitatud: 02 November E, 2009 08:36
Postitas grahv
Parempoolne hoone meenutab kangesti nn. Betti aita. Hetkel ei löö ette kas seal selline teine maja ka kõrval on/oli. Betti ait asub Siimu silla juures.