7. leht 11-st
Postitatud: 19 Detsember P, 2010 18:00
Postitas alopex
Ja , ongi tegemist kere sisepinndadega ( ukse sisepinnad,porikoopad,raam )
Nüüd homme värvipoodi targemana

Vaba teema.
Postitatud: 19 Detsember P, 2010 18:07
Postitas Veteran
Jaak, vaata end. KEK hoovil olevasse poodi. Neil seal värvikamber ja spetsialistid olemas. Veoautovärvid olid seal müügil ka.
Postitatud: 20 Detsember E, 2010 18:18
Postitas alopex
Tänud Enno, sain sealt kõik ajaliku
Postitatud: 03 Märts N, 2011 17:55
Postitas MAZ
Küsimus siis elukutselistele või ka harrastus taastajatele,et mis nende detailidega ette võtta ehk kas annab midagi teha või ei.
Kuna pärinevad masinalt(K-58 ),mida kasutati ikka tööloomana siis pole,ime,et mõni asi on saanud ajajooksul kannatada.

Ühe poole laterna kinnitusel on siis keegi ,juba midagi peale keevitada üritanud,kuna ilmselt mõra liiga suureks läinud. Teisel on näha,et kinnituskohtade kõrvade juurest on juba mõrad sees. See tundub üsna tavaline olema Degtjarjevi tehase masinatel. Ilmselt vibratsiooniga väristab selle mõra sisse??

Ketikaitsmele on vale(loe: laiem) amort hõõrunud küljepealt korralik augu sisse. Mis siin teha?

Mootori kinnitused,kus on ka mingi seltsimees kunagi kallal käinud ja tagumine kinnitus on juba olematu. Kas siin oleks mõtekam osta doonor raam ja sealt korralikud kinnitused ringi tõsta?

Küljekarbi kaanele on omal ajal kõvasti saapa otsaga pihta löödud mõlki andis kenasti välja lüüa aga ikkagi on kaas kuidagi kumer.
Mõne asja puhul vist mõtekam parem detail otsida aga ma ei tahaks ka neid olemas olevaid algseid masina osasid veel prügikasti visata,kui on võimalus need korda teha.
Postitatud: 03 Märts N, 2011 18:05
Postitas Autorestauraator
MAZ kirjutas:
...
Mõne asja puhul vist mõtekam parem detail otsida aga ma ei tahaks ka neid olemas olevaid algseid masina osasid veel prügikasti visata,kui on võimalus need korda teha.
Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Postitatud: 03 Märts N, 2011 19:14
Postitas MAZ
Autorestauraator kirjutas:
Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Rohkem huvitab mind,mis moodi parandada,sest see on see koht,kus mul mõistus otsa saab.
Postitatud: 03 Märts N, 2011 21:27
Postitas Autorestauraator
MAZ kirjutas:Autorestauraator kirjutas:
Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Rohkem huvitab mind,mis moodi parandada,sest see on see koht,kus mul mõistus otsa saab.
Noo, jah.... kirja teel seda nüüd küll ära ei seleta. Õieti, ehk isegi seletaks, aga sellest oleks vähe abi.
Metall, eriti teras, on selline materjal, et sellest võib teha kõike. Õigem oleks sellist tööd õppida õppepäeval. Meil oli juttu, et teeks talvel ühe õppepäeva, aga talv hakkab varsti otsa saama....
Kui mõned huvilised kokku saad, siis mina olen nõus aitama. Ruum ja tööriistad on olemas.
Postitatud: 03 Märts N, 2011 23:03
Postitas zyndapp666
Mina olen kindel huviline õppepäevale, Märdi juures on alati põnev vaadata-kuulata-proovida ja siis üritada üht-teist kodus järgi teha
Ehk organiseerime midagi ikka enne veel kui lumi päris ära sulab...?
Postitatud: 22 Märts T, 2011 10:39
Postitas GBruno
Kas enne keretööde tegemist tuleb näiteks liivapritsiga puhastada auto tervikuna või kohtadest, kus rooste liiga teinud on. Kuidas seda hinnata. Kas üldse tasub/peab kogu värvi maha võtma?
Õppepäevale tuleks ka.
Postitatud: 22 Märts T, 2011 16:32
Postitas Autorestauraator
Kindlasti ei pea enne keretööde tegemist kogu autot liivapritsiga puhtaks laskma ja kogu värvi maha võtma. Seda tuleb teha ikka vastavalt vajadusele!
Tavaliselt on vajadus siis, kui kere on roostes. Liivaprits on üks kõige tõhusam abimees rooste eemaldamisel. Rooste on vaja ära puhastada.
Niisugune käkk tasuks küll liivapritsiga ära puhastada. Käsitsi, terasharjaga seda puhtaks ei saa.
Ja värv tasub maha võtta siis, kui aluskihte on kogunenud üleliia palju ja ei tea ka õieti, millised need vanad värvid on.
Niisugune koht, kus roostet all ei ole ja peal on tehasevärv, las jääda. Pole mingit mõtet seda maha kaapida.