5. leht 9-st
Postitatud: 23 Mai P, 2010 18:19
Postitas Autorestauraator
Eugen Muga, Morris Marina, 1972
Postitatud: 24 Mai E, 2010 07:42
Postitas Autorestauraator
Mati Taar, üks kaassõitja, ZAZ 965, 1964
Reigo Vilu, Jawa 257A, 1969/70
Anatoli Metus, üks kaassõitja, BMW R12, 1940
Postitatud: 24 Mai E, 2010 21:59
Postitas Autorestauraator

53
Harry Lindh, Renault 8S, 1970
Postitatud: 25 Mai T, 2010 20:26
Postitas Autorestauraator
Ensio Melalahti, Volvo P1800E, 1971
Postitatud: 25 Mai T, 2010 21:42
Postitas Autorestauraator
Avo Kompus, üks kaassõitja, Zündapp K 350, 1936
Postitatud: 27 Mai N, 2010 16:11
Postitas Autorestauraator
Ain Lepa, üks kaassõitja, M 61, 1959
Postitatud: 27 Mai N, 2010 16:18
Postitas Autorestauraator
Matti Tenhovalo, BMW, 1974
Postitatud: 27 Mai N, 2010 17:53
Postitas Autorestauraator
Mercedes-Benz 200, 1966, Väino Peebo ja kaassõitja
Villu Peebo ja kaassõitja, GAZ AA, 1946
Postitatud: 27 Mai N, 2010 20:53
Postitas kr8nik
Kas too viimane masin pole mitte GAZ-MM? Mudeli AA tootmine lõppes ju juba aastal 1938. Tõsi küll, välised erinevused olid neil kahel autol vaevumärgatavad.
Postitatud: 28 Mai R, 2010 12:37
Postitas Autorestauraator
kr8nik kirjutas:Kas too viimane masin pole mitte GAZ-MM? Mudeli AA tootmine lõppes ju juba aastal 1938. Tõsi küll, välised erinevused olid neil kahel autol vaevumärgatavad.
Ka minu teada sellel ajal enam AA-d ei tehtud, aga las olla nii, nagu omanik on kirjutanud. Tõenäoliselt on tehnilises passis nii kirjas.
Märt Jamnes, kaas: Marge Jamnes, Mart Jamnes, VW Transporter T2, 1977.
Ühinevad al. Elvast