Re: Mootoriruum, käigukast, küttesüsteem, summuti, pidurid.
Postitatud: 29 Detsember P, 2024 17:05
Aasta lõpp hakkab lähenema ja on aeg vaadata peeglisse. Kas aastal 2024 andsin ikka piisavalt aega oma
hobiautole? See hobi viib ainult raha välja
, siis ilmselgelt ei saa igapäev käia talle pai tegemas. Arved
vajavad maksmist ja pensioni peab ka veel mõned aastad ootama. Põhitöökoha, pere ja tsiklisõidu kõrvalt
üritasin leida nädalas vähemalt ühe päeva, mil garaazis oma projekti putitada. Kahjuks suvel seda endale
antud lubadust pidada ei suutnud.
Selline hobikorras sõiduki taastamie on ikka väga pikk protsess. Vaadates neid esimesi pilte, siis varsti
hakkab 20 aastat täis saama. Kahju on sellest, et paljud vanatehnikalehel olevad projektid on nagu "surnud"
ja uusi pole ka peale tulnud. Auto-moto foorumis olevad projektid on huvitavad, aga tihtipeale kaob sisu
kommentaaridesse ära (kuigi kommentaarid on ka vajalikud)
Selle aasta viimaste tööde hulka sai siduri ja käigulülitus mehanismi ühendamine ja uue aasta esimeseks tööks
on kardaani ühendamine käigukasti ja tagasillaga. Kardaani lasin taastada Pärnus firmas "Kardaan". Esimesel
kahel pildil vanad ristid. Vene ajal leiti mingi sobiv rist, aga et rist välja ei "kukuks" siis plekitükk peale keevitatud.


Nagu näha, siis vanad ristid lõigati maha ja keevitati uued ristid külge.


Tänaseks on kardaan ka saanud musta värvi ja ootab külgepanekut.

hobiautole? See hobi viib ainult raha välja

vajavad maksmist ja pensioni peab ka veel mõned aastad ootama. Põhitöökoha, pere ja tsiklisõidu kõrvalt
üritasin leida nädalas vähemalt ühe päeva, mil garaazis oma projekti putitada. Kahjuks suvel seda endale
antud lubadust pidada ei suutnud.
Selline hobikorras sõiduki taastamie on ikka väga pikk protsess. Vaadates neid esimesi pilte, siis varsti
hakkab 20 aastat täis saama. Kahju on sellest, et paljud vanatehnikalehel olevad projektid on nagu "surnud"
ja uusi pole ka peale tulnud. Auto-moto foorumis olevad projektid on huvitavad, aga tihtipeale kaob sisu
kommentaaridesse ära (kuigi kommentaarid on ka vajalikud)
Selle aasta viimaste tööde hulka sai siduri ja käigulülitus mehanismi ühendamine ja uue aasta esimeseks tööks
on kardaani ühendamine käigukasti ja tagasillaga. Kardaani lasin taastada Pärnus firmas "Kardaan". Esimesel
kahel pildil vanad ristid. Vene ajal leiti mingi sobiv rist, aga et rist välja ei "kukuks" siis plekitükk peale keevitatud.


Nagu näha, siis vanad ristid lõigati maha ja keevitati uued ristid külge.


Tänaseks on kardaan ka saanud musta värvi ja ootab külgepanekut.
